Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Buddy gezocht

Geplaatst door Mable op July 29, 2010 om 04:34

July 29, 2010 om 04:34
Ik ben Diana, 34 jaar en mama van de kinderen van 3 en 1 jaar. Altijd ben ik bezig met afvallen maar voor mijn zwangerschappen zat ik stabiel op 72 kilo en voelde me er lekker bij. Nu is het knokken om daar weer te komen.
Via de weight loss challenge in Houten ben ik in aanraking gekomen met herbalife en dat werkt voor mij.
Een vriendin doet cambridge en dat is verbluffend hoe slank ze is geworden in een hele korte tijd hierdoor vind ik het ook erg moeilijk om gewoon gezond te blijven eten en het er heel langzaam af te zien gaan. Vooral omdat het een langduren proces is om de kilo's kwijt te raken vind ik het moeilijk om vol te houden.
Ik ben met name een zoetekouw hartig kan ik aardig laten staan hoewel een chippie op zijn tijd ook onweerstaanbaar is.
Mogelijk is er een buddy die zich hierin herkent en me kan motiveren om te gaan voor mijn streefgewicht en misschien nog een beetje meer eraf dan ben ik helemaal in mijn nopjes :)
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.