Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Hoeveel verstand heb je

Geplaatst door Guderune op July 29, 2010 om 16:20

July 29, 2010 om 16:20
Hoeveel verstand heb je ?

Ik ben 58 en krijg mijn 2e verstands kies

Hoe was dat bij jullie
July 29, 2010 om 17:48
Ik ben ongeschikt...:haha:
July 30, 2010 om 01:49
LOL. :D

Bij mij hebben ze mijn wijsheidstanden eruit gehaald toen ik 16 was, ik had niet genoeg plaats voor dat extra verstand. ;P

Groetjes,
:silkje:
July 30, 2010 om 04:07
ik heb er 2 zonder problemen door aan de bovenkant en er schijnen naar foto`s zeggende 2 onder aan het drukken zijn ze moeten dus worden uitgesneden/trekken, ik ga thank god onder narcose...
Onbekend
July 30, 2010 om 06:37
:omg:.....geen:=.....:lachen:
July 30, 2010 om 13:52
het verstand komt met de jaren...............
dat blijkt nu wel weer.
July 30, 2010 om 15:21
Hihi, ik heb alles nog zitten en ze zijn bij mij ergens tussen 18 en 22 doorgekomen. Hoorde laatst op m'n werk een verhaal van een vrouw van in de 90 met een kunstgebit die zo'n last van haar mond had. Na (veel te lang wachten) toch maar eens naar een tandarts en toen bleken de verstandskiezen nog door te komen!
Onbekend
July 30, 2010 om 19:05
Heb geen verstand meer ... Mijn oom (tandarts) zag op een mooie foto dat ze verkeerd gingen uitkomen.
Dus zijn ze er maar gelijk (onder totale verdoving, bij een bevriende stomatoloog van mijn oom) alle 4 uitgevlogen.

Heb 2 à 3 jaar met "blokjes" op mijn tanden rondgelopen om mijn tanden rechter te krijgen ... Ook al 4 gewone kiezen daarvoor laten uittrekken, omdat mijn mond te klein is.
Ik ging dat een jaar of wat later na die blokjes niet laten verprutsen door een stel tanden die ik toch niet nodig heb.
Onbekend
July 31, 2010 om 08:02
hihi Gisteren alle 4 eruit laten halen... Maar misschien een excuus : Ik ben blonT? (a) :otje:
Onbekend
August 1, 2010 om 10:08
Ik heb er nog 1, de andere 3 zijn er uit. Maar die laatste zit zo diep dat ik daar waarschijnlijk nooit last van ga krijgen.

August 1, 2010 om 15:59
Ik heb er 2, en ze zijn allebei al door, en hoeven er voorlopig niet uit :P
August 1, 2010 om 17:05
Mijn verstand is er begin dit jaar uitgehaald.
August 2, 2010 om 16:22
nog nooit 1 doorgekomen, weinig verstand dus :D maar dat is alleen maar makkelijk, kunnen ze me ook niets verwijten :D
August 11, 2010 om 16:11
en ik heb geen idee of ik ze heb gehad en of ze eruit zijn gehaald, ik kan het me niet herinneren, zal dus ook wel weinig verstand hebben ! ! ! !
August 11, 2010 om 17:02
ben ik toch zielig :s ik heb maar drie verstandskiezen.. er zit bij mij geen vierde :s 1 die is aan het doorkomen en paar dagen een keer last van gehad en nu niet meer. hoewel de ortho adviseerde om ze eruit te laten halen.. maar dan heb ik helemaal geen verstand meer :S :bang::w00t:
August 16, 2010 om 11:48
Men mijn verstand vliegt elke dag met een vogel mee tja mijn verstand houd ZOVEEL VAN VRIJHEID ALLES ZIEN VERHALEN VERZAMELEN ENNE ADEMHALEN VRIJ ADEMHALEN dusse nu ben ik verstandloos tot ie terug komt.
Onbekend
August 27, 2010 om 16:55
ben ze allemaal al jaren kwijt.
August 28, 2010 om 09:11
Ik ben nog bij mijn volle verstand:wappi:
Alles zit er nog
August 28, 2010 om 09:53
Ik ben niet meer toerekeningsvatbaar. Alles eruit
August 31, 2010 om 12:42
Geen idee hoe en wanneer ze gekomen zijn, maar ik heb ze al heel lang alle 4 en zonder een enkel probleem.
Maar ik ben zo verstandig om daar geen verstandswaarde aan toe te kennen: pure genetica en een flinke dosis geluk. Ik ben heel erg blij met de hele rij :bigsmile:

August 31, 2010 om 13:29
:hierbenik:Het heeft ook weinig met verstand te maken,gelukkig!
Ik heb zelf als tandartsass.gewerkt en mij is dit verteld:
Het woord komt van verre stand,m.a.w,ze staan het verst weg.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.