Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Regelmaat en plannen is moeilijk als je zelfstandig ondernemer bent

Geplaatst door op August 4, 2010 om 06:10

Onbekend
August 4, 2010 om 06:10
Herken je dit: Regelmaat en plannen is moeilijk als je zelfstandig ondernemer bent. Je zou denken dat het makkelijk is als je baas bent over je eigen tijd. Maar je kan nooit echt de deur achter je dichttrekken, en het is wel je eigen bedrijf waar je voor werkt! En de groei en continuïteit van je bedrijf en projecten is altijd net een tikkeltje belangrijker dan met regelmaat/gezond eten en sporten.

Ik ben benieuwd of er hier meer zelfstandig ondernemers zijn, die hier weleens moeite mee hebben. Lijkt me leuk en fijn om elkaar te steunen.

Ik werk zelf als cultureel organisator in het midden van het land. Ik organiseer evenementen en festivals, werk voor culturele organisaties en werk sinds (heel) kort als projectleider van een nieuwe culturele hotspot in Utrecht.

Liefs Arina
August 4, 2010 om 08:13
Ik ben geen ondernemer, maar zie wel veel ondernemers om me heen en er is toch best veel wat je kan doen. Alleen moet je het wel willen, dit is voor een ondernemer niet anders als voor een ander, alleen de 9 tot 5 regelmaat die heb je niet en je maakt waarschijnlijk meer uren.

Je kan natuurlijk brood meenemen als je naar klanten moet en je onderweg bent tijdens lunchtijd. Bij benzinestations heb je meestal weinig verstandige keuzes en de dampende gehaktballen helpen ook niet erg als het er wel ergens in een hoekje ligt. Soms ontkom je niet aan een zakelijk lunch maar dat zijn meestal broodjes met iets gezonds er op.