Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Alternatieve afvalmethodes

Geplaatst door LangeJan op August 4, 2010 om 10:15

August 4, 2010 om 10:15
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op deze site en er is me meteen iets opgevallen. Meteen na registreren kreeg ik een e-mail met daarin afslanktips. Het viel me op dat deze tips allemaal gebaseerd zijn op de traditionele afvalmethoden, nl. op basis van calorieen tellen.
Ook de rest van de site lijkt hierop gebaseerd te zijn. Zo is er bijv. wel een calorieentabel, maar geen koolhydratentabel.
Jammer, en in mijn ogen een gemiste kans omdat er meerdere wegen zijn die naar Rome leiden.....

Vr.gr.,
Jan
August 4, 2010 om 15:06
De calorientabel is ook een koolhydraten tabel.
Maar niet een, die een lijst geeft van zaken die ook de zelfde aantal koolhydraten heeft als bv. brinta.
Die zijn er wel. Deze tabel niet.
Misschien ooit nog eens, maar dan komt er ook weer vraag naar een eiwitten tabel en een vetten tabel. Dat zijn dan al 3 gemiste kansen.
En je hoeft geen calorien te tellen, je mag. Iedereen is hier vrij om zijn/haar dieet te volgen en, met behulp van de tabel, inzicht te krijgen in wat ze eten en hoeveel.

Sterkte met jouw dieet.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.