Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Afvallen - heeft het voor jou gewerkt?

Geplaatst door Shadeejay op August 5, 2010 om 18:56

August 5, 2010 om 18:56
Dag allemaal,

We zijn bezig met een onderzoek over diëten. Graag zou ik willen weten of diëten echt werkt? Heb je geprobeerd af te vallen en is het je gelukt? Of ben je nog mee bezig met of zonder progres?

Via de Drilpudding of Staal poll kan je mee doen met het poll onderzoek. Het kost maar 2 seconden en wordt zeer gewaardeerd.

Bedankt alvast!

groet,
Chrissie
August 6, 2010 om 06:00
Ik heb de poll maar meteen ingevuld, duurt nog geen 2 seconden...
August 6, 2010 om 14:02
Duurt idd niet lang, maar mijn antwoord staat er niet bij:

Ja ik heb mijn eetpatroon aangepast en ben meer gaan sporten. Maar dat heeft niets te maken met zomer, blote armen of drilpudding.

Vorig jaar liep ik in de zomer ook gewoon met blote armen en een korte broek, en toen was ik toch een kleine 12 kilo zwaarder dan nu.
August 12, 2010 om 05:59
he daar, ik kom niet op de site.
ik zal je het een en ander vertellen en misschien kan je hem zelf invullen?
ik ben twee keer veel afgevallen. de eerste keer bij lady line en toen was ik 30 kilo kwijt en veel geld. hihi. deze kilo s waren er aangekomen door prive omstandigheden oa een lang ziekte bed en een overlijden. hierdoor slecht eten en weinig bewegen. toen ben ik ongeveer 5 jaar opgewicht gebleven. ben getrouwd en werd zwanger. tijdens de zwangerschap ben ik 35 kilo aangkomen, doordat ik gewend was zeer streng te zijn met eten en nu moest ik meer tot me nemen. ik deed echt niet overdreven, maar het zat er zo aan. na de zwangerschap ben ik weer naar lady line gegaan. alleen deze keer voor de start te maken. ben daar plus minnus 15 kilo afgevallen. 10 kilo heb ik met gewoon goed opletten zelf gedaan. maar de laatste kilootjes willen het laatste jaar niet echt meer. sinds vorige week maandag ben ik met het boek jij.valtaf.nl begonnen en ik ben nu al bijna 3 kilo kwijt. ik weet uiteraard niet ofdat het een blijvend resultaat is, maar dat zien we van zelf. zoals ik uit de bovenste reacties kan lezen gaat het ook over waarom je het doet. ik doe het om me zekerder te voelen en prettiger in mijn kleding. vooral in de zomer. ik hoop dat je genoeg hebt aan deze info. liefs Boelly
August 12, 2010, gewijzigd door Teske91 op August 12, 2010 om 07:09
Bij mij doet de site het ook niet..

Ik heb afgezworen om ooit te gaan diëten, heb het geprobeert en dat is helemaal niets geworden, ben er toen kei veel door aan gekomen.

Ik let nu op wat ik eet en eet verantwoord. Dat werkt voor mij tot nu toe goed dus daar houd ik het voorlopig op.

Ik heb door gewoon opletten 20 kilo afgevallen, maar door omstandigheden zijn er 30 voor terug gekomen.. dus daar ga ik nu aan werken!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.