Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

ervaringen met weight care?

Geplaatst door Gietje op September 5, 2010 om 02:57

September 5, 2010 om 02:57
Hallo allemaal.
Ik ben begonnen met Weight Care, 3 shakes per dag en wil graag ervaringen horen van andere (ex)weight care gebruikers.
Welke smaken zijn het lekkerst? val je er goed van af? Is het een beetje vol te houden? etc. etc.
Graag hoor ik van jullie.
Groetjes Githa
September 5, 2010 om 03:15
repen: pinda noga, maar lijkt natuurlijk niet op een gewone maaltijd. Normaal gesproken eet je geen candybar als ontbijt of lunch.

Zelf gebruik ik de muesli graag als ontbijt: daarmee houd ik het tot de lunch vol en smaakt proma.

Shakes vind ik persoonlijk niet lang een verzadigd gevoel geven en de textuur te slap.

Ik heb er goede resultaten mee geboekt. In een jaar tijd 20 kilo afgevallen. Dit heb ik bereikt door gezond eten en 1 of 2 maaltijden te vervangen door weight care. Daarnaast gebruik ik ook voedingssupplementen (multi vitamine tablet, 's morgens vezeltabletten voor langer verzadigd gevoel en Kelp ivm struma).

Succes met afvallen!
September 6, 2010 om 09:44
Ik ben er ook 17 kg mee afgevallen en toen ging het mis, ik ging weer snoepen. Nu ben ik op koolhydraatarm overgeschakeld en dat gaat ook lekker. Ik vond de vanille shake het lekkerst. de chocolade schijnt vies te zijn en aardbeien of sinaasappel bereikte ik door met fristi light aan te maken.

Succeas
karin
September 8, 2010 om 12:48
http://valtaf.nl/index.php?pxd=.g&pxc=224151&current=forum&item=2630&current=discussion&discussion=15863

Een eerder topic, vind je denk ik ook interessant, in die periode had ik er in ieder geval wel iets aan, omdat ik toen ook weight care deed, nu doe ik nog 's ochtends de shakes en af en toe de repen, en dan die met witte chocola (abrikoos/citroen)

Ik ben nu een beetje aangekomen (lees vakantie gehad) maar ik heb alweer een aantal weight care producten thuis.

Oja, zo'n tussendoortje (en dan de meusli/chocola) is ook lekker en maar 75 kcal. per reep!

Succes!!
September 27, 2010 om 05:51
Ik ben er nu ruim 5 kilo mee afgevallen (in een half jaar tijd, dat wel) en het gaat hartstikke goed! Ik doe het wel rustig aan en eet het niet elke dag, dit omdat ik mijn lijf niet wil laten wennen aan het compleet andere eten...
Bijna elke ochtend neem ik een shake chocolade (ik vind em heerlijk!) met 0% vet melk en dan 's middags een 12-uurtje in de smaak pinda nougat (jummiee!). Ik kan echt genieten van deze producten en daarom is het voor mij ook heel goed vol te houden...ik had echt een chocoladeverslaving en door deze producten te nemen, heb ik geen behoefte meer aan chocola!
October 13, 2010 om 03:58
Ik ben er goed mee afgevallen maar ben sinds vandaag overgeschakeld op Weight Watchers. (Tenminste dat probeer ik, daarom was ik ook op het forum aan het rondneuzen)

Helaas merk ik nu na een aantal maanden dat het beter is voor mijn lichaam (niet qua lijnen maar qua lichamelijke reactie op voeding) als ik gewoon eten eet.

Vooral als ik dagen wel reepjes eet en dan weer dagen niet.

Ik heb er nog in de kast liggen, maar ik ga eerst een paar weken weight watchers doen. Een dagje reepjes kan ik nog altijd inplannen!
October 30, 2010 om 07:53
Ik ben afgelopen donderdag begonnen. Ik doe ook 3 shakes op een dag met een stukje fruit tussendoor. Tot nu toe goed te doen. Van de week ga ik ook weer werken, dan ga ik ook weer wat meer callorien verbruiken, nu een weekje vrijgehad. Hopenlijk gaat het afvallen dan goed beginnen.
October 30, 2010 om 08:39
Ik heb de ervaring dat je het moment dat je na je ontbijt weer trek krijgt kunt uitstellen door vezeltabletten (ik gebruik Kruidvat huismerk) te slikken.

Alleen shakes: is dat niet heel erg saai? Je kunt toch ook eens een reep of warme maaltijd proberen?
December 1, 2010 om 02:29
ik ben inderdaad vrij snel overgestapt naar het weight care pakket. Daarbij had ik toch het idee dat ik iets meer binnen kreeg. Na een aantal weken ben ik 's avonds een normale maaltijd gaan eten en zo bouw ik de weight care wat af. Ik ben nu in 3 maanden tijd bijna 11 kg afgevallen en ben daar erg tevreden mee.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.