Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Foto uit collage halen

Geplaatst door op September 12, 2010 om 07:39

Onbekend
September 12, 2010 om 07:39
Heey!

Een tijdje geleden heb ik een foto van mij en mijn dochter in de collage geplaatst.
Een tijdje daarna was ik foto's aan het wissen en heb ik perongeluk dezelfde foto die ik in de collega heb gezet verwijdert.
Maar nu krijg ik die foto dus niet meer uit de collage.

Als ik erop klik kan ik de foto ook niet bekijken, omdat ie natuurlijk verwijdert is. Maar hij staat nog steeds op de site.

Hoe krijg ik hem nu weg?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
September 12, 2010, gewijzigd door Boekenkind op September 12, 2010 om 08:03
@Mirandatjuh

Als je dit net hebt gedaan, kan het zijn dat het pas aan het einde van de dag weg is.
Als je op de foto klikt krijg je dan niet foto verwijderen?
Uit de collage is iets anders als profiel foto verwijderen.

Anders toch een gevalletje redactie hulp.
Onbekend
September 12, 2010 om 08:15
Heey boekenkind,

Nee dit heb ik al een paar weken geleden gedaan en af en toe probeer ik of het lukt om hem te verwijderen.

Ik wil gewoon die foto verwijderen maar het lijkt wel alsof hij hem niet meer kan vinden in mijn profiel en hij nu vaststaat in de collage.
Ik kan we klikken op de foto maar dan krijg ik hem ook niet vergroot te zien.

Ja ik snap wel hoe ik foto's moet verwijderen en profielfoto's enzo, maar dit snap ik weer niet.
September 12, 2010 om 09:39
@Mirandatjuh

De enige die het/hem nog weg kan halen is een van de technische mensen van de redactie
Ik zou Clyde maandag even vragen als ik jou was.

Makkelijkste is info@valtaf.nl en dan t.a.v. van Clyde.
Onbekend
September 12, 2010 om 09:51
Heel erg bedankt!

ik ben wel weer actief hier maar weet eigenlijk niet waar ik moet zijn voor dit soort dingetjes!

Ik zal morgen even mailen.

In ieder geval bedankt.
September 12, 2010 om 11:44
Mijn collage klopt ook voor geen meter

de profielfoto die ik wil, heb ik aangeklikt maar deze komt niet in mijn profiel!

de andere collage fotos wil ik verwijderen, maar die gaan ook niet weg..
September 12, 2010 om 14:12
@LadyCuracao

Komen je profiel foto's helemaal niet naar je profiel of maar tijdelijk?

Als ze wel naar je profiel gaan, in eerste instantie, en later weer wegzijn, dan zijn de foto's verwijderd.
Foto's voor je profiel moeten aan bepaalde regels voldoen. Anders halen de moderators ze weer weg.
b.v. Je moet er zelf opstaan, Ze mogen niet aanstoot gevend zijn en er zijn er nog een paar.
September 12, 2010 om 18:09
ook bij mij worden de foto's niet aangepast. Ik wou graag mijn profiel foto wijzigen en mijn collage aangepast hebben... Maar foto's uploaden lukt allemaal wel..staan ook mooi op mijn site, maar verder..veranderd niet mijn profielfoto, terwijl ik dat wel heb aangevinkt:(
September 12, 2010 om 18:49
Allen

Er zijn al eerder problemen met de profielfoto's geweest.
Als morgen niemand van de redactie hier reageerd, even een mailtje naar info@valtaf.nl t.a.v. Emiel of Clyde.
September 13, 2010 om 04:39
Goedemorgen, er was inderdaad wat aan de hand waardoor de collages niet werden geupdate. Dit is inmiddels opgelost ;)

Groet,
Clyde

De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.