Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Ervaringen met Biolean 2??

Geplaatst door op September 12, 2010 om 08:45

Onbekend
September 12, 2010 om 08:45
Hallo allemaal!

Een aantal jaar geleden ben ik 28 kilo afgevallen door goed op mij eten te letten en te bewegen, nu zijn er toch weer een kilo of 8 bijgekomen en het lukt me niet meer om ze op dezelfde manier als toen kwijt te raken.
Ik ben gisteren begonnen met Biolean 2 en ga 3 keer per week naar de sportschool voor cardio en fitness, wie o wie heeft er ervaring met Biolean2????
Ik hoor het graag!

Groetjes Mar
"berner"
September 29, 2010 om 14:38
Hoi Mar,

Je bent nu een paar weekjes bezig, ik ben erg benieuwd hoe het met je gaat. Werkt Biolean?

Lieve groet,
Monique
September 30, 2010, gewijzigd door Tangobeer op September 30, 2010 om 15:20
Op Amazon staan drie beoordelingen, elk 1 van 5 sterren, oftewel: waardeloos.
Bestanddelen zijn o.a. caffeïne en 'Advantra Z' (extract van de pomerans (Citrus Aurantium) met geen bewezen werking anders dan ongewenste bijwerkingen als flauwvallen, hartritmestoornis, hartaanval en overlijden ("Dangerous Supplements: Twelve Supplements You Should Avoid" Consumer Reports Magazine, September 2010 http://www.consumerreports.org/cro/magazine-archive/2010/september/health/dangerous-supplements/supplements-to-avoid/index.htm )
Oja, het bevat ook phenylalanine, een anti-depressivum.
:panda:
Onbekend
October 1, 2010 om 09:07
Hallo Monique en Tangobeer

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik me goed voelde, ik had geen honger geen behoefte om tussendoor te snaaien zeg maar, ik merk wel dat er caffeine in zit was wat drukker dan anders :-)) ik ben (maar) 1 pond kwijt maar..... ik sport 3-4 keer per ik merk het wel erg goed aan de centimeters mijn kleding zit een stuk losser. maar ik vraag mij dus af of het door Biolean komt ja of nee, ben nu een week ermee gestopt en heb nu ook geen trek in tussendoortjes, denk dat ik het niet meer ga nemen, ben namelijk geschrokken van de reactie van tangobeer...

Groetjes Marjolet
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.