Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Wanneer antwoord op vraag?

Geplaatst door Carovaltaf op September 13, 2010 om 11:37

September 13, 2010 om 11:37
Wat is de gemiddelde respons tijd bij het stellen van een vraag / verzoek tot kijkje in eetdagboek?

Niet om ongeduldig over te komen maar eerder mijn eigen verwachtingen te managen :cool06:
September 13, 2010 om 13:09
Ik heb vrijdagavond gevraagd of ze een kijkje wilde nemen in mijn eetdagboek. Ik heb inmiddels reactie gekregen. Helemaal top. Misschien is het een idee om duidelijk te vermelden (als er een vraag aan de experts) wordt gesteld dat er bijvoorbeeld 24/48 uur overheen kan gaan voordat er antwoord gegeven kan/zal worden..... Het is maar een idee...
September 13, 2010 om 13:16
@carovaltaf

Als je een vraag rechtstreeks aan de experts stelt.
Dus niet in een Forum.
Krijg je ook rechtstreeks antwoord.
Als je vindt dat ze een tijdsindicatie moeten geven, kun je dat ook weer beter rechtstreeks aan de dames melden.
Ook kun je bedenken, dat als je vrijdagavond een vraag stelt je pas maandag op zijn vroegst antwoord kunt krijgen.
September 13, 2010 om 13:57
@boerenkind

Het spreek voor zich dat de dames in het weekend niet reageren. Het was alleen maar een idee. Ik had begrepen dat dit forum ook bedoelt was om ideeën aan te dragen. Ik ga er namelijk vanuit dat de dames zich bezig houden met het beantwoorden van vragen mbt voeding/dieeten enz en zich niet bezig houden met dit soort "onbenullige" ideetjes.

Ik vind dat het plaatsen van zo melding meer iets voor de webbeheerder en ik weet niet hoe ik die rechtstreeks kan bereiken.
September 13, 2010 om 14:16
@carovaltaf

Ik wel. info@valtaf.nl

Het is overigens Boekenkind, maar die fout komt vaker voor hoor. :lachen: Nochtans is het een nick die op mijn voormalige werk slaat. En dat was niet op een boerderij.

:boekenkind:
September 14, 2010 om 03:55
@Boekenkind en Carovaltaf: Je kan ons prima op deze manier bereiken met ideeën. In het weekend werken we inderdaad niet dus als je vrijdagavond een vraag stelt proberen we hem maandag beantwoord te hebben. We proberen alle deelnemers zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien. Het liefst binnen 24 uur. Daar streven we wel naar in elk geval.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.