Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Vraag introductie tekst

Geplaatst door Sbs op September 23, 2010 om 06:50

Sbs
September 23, 2010 om 06:50
Ik had een onderwerp aan mijn introductie tekst toegevoegd over mindfull eten/leven. Dit op verzoek van buddy's. Het heeft er even opgestaan en nu is het weg.
Heeft dit te maken met de lengte van de introductie tekst? En waar kan ik het vermelden zonder dat dit in een dagboek verdwijnt?
:sbs:
September 23, 2010 om 08:38
@sbs,

Bedoel je dit stuk?
Dat is helemaal te lezen hoor.
Even klikken op lees verder.

Sbs over zichzelf
Over mij, mijn scrapbook en Mindfull leven

Ik ben Saskia 53 jaar jong. 33 jaar Getrouwd met een geweldige man/ 2 lieve kinderen zoon 32/dochter 26(al de deur uit)
Hobby's: Muziek/theater & concertbezoek/ tuinieren Japans/ stenen en schelpen verzamelen/fotograveren : bomen, luchten,zee/lezen /cryptogrammen/gezellig eten en drinken/mijn werk/op pad naar van alles en nog wat /voetbalkijken/wandelen/
mijmeren/mindfull bezig zijn/scrabbooken/mensen
1 januari 2010 weeg ik 89 kg en vanaf nu ga ik voor gezond/lekker/normaal omgaan met eten en drinken IPV crashdieeten. Geen gejojo meer. Ik ben er klaar mee.

Schriftformaat in ringbandvorm.
In 1e instantie om bij te houden en zwart op wit te zien wat ik eet/drink met kcal erbij. 1 pagina per dag/3 mnd per scrapboek/laatste pagina weekelijks weeg/meet tabel. Eind vd maand een evaluatie pagina.
Waarom niet een eetdagboek op de site?
Ik heb het nu binnen...
Lees verder »

Over mij, mijn scrapbook en Mindfull leven

Ik ben Saskia 53 jaar jong. 33 jaar Getrouwd met een geweldige man/ 2 lieve kinderen zoon 32/dochter 26(al de deur uit)
Hobby's: Muziek/theater & concertbezoek/ tuinieren Japans/ stenen en schelpen verzamelen/fotograveren : bomen, luchten,zee/lezen /cryptogrammen/gezellig eten en drinken/mijn werk/op pad naar van alles en nog wat /voetbalkijken/wandelen/
mijmeren/mindfull bezig zijn/scrabbooken/mensen
1 januari 2010 weeg ik 89 kg en vanaf nu ga ik voor gezond/lekker/normaal omgaan met eten en drinken IPV crashdieeten. Geen gejojo meer. Ik ben er klaar mee.

Schriftformaat in ringbandvorm.
In 1e instantie om bij te houden en zwart op wit te zien wat ik eet/drink met kcal erbij. 1 pagina per dag/3 mnd per scrapboek/laatste pagina weekelijks weeg/meet tabel. Eind vd maand een evaluatie pagina.
Waarom niet een eetdagboek op de site?
Ik heb het nu binnen handbereik en kan het dus steeds erbij pakken om bij te houden wat ik heb gegeten en wat er eventueel nog bij kan. Vooral in het begin waren de avonden moeilijk om niet te gaan snaaien. In het begin allerlei kretologie en aanmoedigingen er bij geplakt en plaatjes van voedsel wat ik eet.
Uit folders/tijdschriftenkrant enz. Of zelf tekst erbij geschreven. Dus je bent continu er mee bezig en bewust wat je eet. Gaandeweg werd het ook dagboek met wat er op de dag zoal gebeurde met bijbehoorde plaatjes bv theaterkaartjes/menu bij uit eten,dagje eropuit, werk, eigenlijk alles wat ik doe en zie bv WK voetbal/ Uitgeprinte teksten van valtaf enz. Er gaat best wel wat tijd in zitten, maar ik doe het meestal sávonds voor de tv. Als ik ergens een leuk plaatje zie knip ik het uit en bewaar het in een doos voor als het van pas komt. Heb het ook meegenomen op vakantie. Blijf dit doen want het is nu niet alleen eet- maar ook dagelijks dagboek en erg leuk om weer terug te lezen.

Heb nog 1 schrift waar ik wetenswaardigheden over voedsel/dranken/gezondheid/
lifestyle in plak.
Dit werkt ook zeer motiverend om door te lezen.
Sbs
September 26, 2010 om 03:56
Boekenkind bedankt voor je reactie

Ik had er nog een stuk ondergezet over mindfull leven

Dat stond er ook op maar is nu weg???

Vandaar mijn vraag over de lengte van de schrijftekst.
September 26, 2010 om 04:38
@SBS

Oké, dat is raar.
Volgens mij is er geen limiet aan de lengte van je introductietekst.
Had je het in Word opgeslagen? nee zeker?
Ik doe tegenwoordig alles eerst in Word. (iets te vaak alles kwijt geweest) Zo ja, dan zou ik het weer proberen te plaatsen.
Sbs
September 27, 2010 om 05:20
Hallo Boekenkind,

Bedankt voor de tip.

Ik doe wel lange teksten eerst in Word omdat ook ik de ervaring had dat soms dingen weg waren, maar als ik het geplaatst heb
dan verwijder ik het uit Word.
Ga het nu maar bewaren.
September 27, 2010 om 09:23
@sbs

Ik wijzig iedere zondag mijn dagboek tekst. Niet de introductie.
Die sla ik op, volgende week mag het definitief weg.
Dus steeds 1 nieuwe?! Oude weg!.

Blijft het ook zo fijn overzichtelijk ;)
September 28, 2010 om 03:46
@sbs: is het gelukt?
Sbs
September 28, 2010, gewijzigd door Sbs op September 28, 2010 om 04:38
Ja Het is gelukt

Gelukkig want ik kreeg veel vragen over Mindfull eten/leven

Bedankt

Saskia
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.