Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Vals spelen?

Geplaatst door Patatverslaafde op September 30, 2010 om 04:29

September 30, 2010 om 04:29
Ik wil me graag even voorstellen: Patatverslaafde!!

Met een lengte van 174 en een gewicht van 75 kilo (and growing) heb ik in augustus besloten om af te vallen. Dat doe ik door te letten op het aantal calorieeen. Plots word je overal heel bewust van. Je schrik hoeveel calorieen er in een simpele evergreen reep zit.

Maar daarnaast speel ik ook een beetje vals. Nou ja, hoe je het dan ook maar noemt:
Trimgel. Ik probeer het twee keer per dag te smeren en het moet dus afslanken. Ik zie er weinig van maar de weegschaal liegt niet. (het kan natuurlijk ook gewoon aan mijn dieet liggen en geef ik Trimgel te veel credit. Oftewel ik hou mezelf voor de gek)

Maar wat vinden jullie ervan? Is dit valsspelen of gewoon een slimme manier om af te vallen?
September 30, 2010 om 04:41
Aan je vraag geef je al aan dat je het niet vertrouwd.

Ga er maar gewoon vanuit dat het oppassen met eten de meeste krediet verdient.
Misschien voor je huid lekker die gel.
Maar verder heb ik, net als jij, mijn twijfels.

Sterkte met afvallen.
Het zal je zeker lukken.
Onbekend
September 30, 2010 om 06:12
Dag Patatverslaafde,

Het zal wat voor een groot stuk aan je manier van eten liggen dat je afslankt. Die gel helpt je huid misschien wel een beetje strakker worden.

Groetjes,

Jeanne
Onbekend
September 30, 2010 om 07:51
Hi Patatverslaafde..

hoezo is dat vals spelen? elke vrouw word er toch gelukkig van als haar huis mooi en strak is;)

ik gebruik daar voor een scrub en body butter:D

groetjes en :veelsucces: met afvallen!!
:noortje7:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.