Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Opmaakcodes

Geplaatst door op September 30, 2010 om 13:12

Onbekend
September 30, 2010 om 13:12
Hallo,

Is er een moglijkheid om plaatjes van buitenaf te kunnen plaatsen
incl. fontinstellingen?
Nu kan ik alleen maar een plaatje plaatsen als ik geen kleur of dergelijke gebruik.
Zodra ik die gebruik werkt de code van de plaatjes niet meer.

Maria
September 30, 2010 om 13:34
Dan moet je voor het plaatje even de codes die je hebt gebruikt afsluiten en na het plaatje weer nieuwe codes plaatsen.
Beetje omslachtig dat wel.

Maar er is ook een andere oplossing, ik zal even de bron code erbij plakken voor je zodat je kan zien hoe het werkt.

[font=times][color=blue][size=10] 
[table=border:0,padding:10] 
|[img=width:200]http://files.sharenator.com/elephant_Optical_illusions-s450x360-13680-580.jpg[/img]|Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce urna purus, semper sit amet fermentum eget, fringilla ut felis. Aliquam ligula ligula, posuere vel pharetra quis, facilisis vitae massa. Vivamus rutrum rhoncus mollis. Mauris ultricies ultricies augue ac auctor. Quisque sit amet metus non nisi ullamcorpereugiat.
[/table]
[/size][/color][/font]

En zo komt het er dan uit te zien.

[table=border:0,padding:10]
|[img=width:200]http://files.sharenator.com/elephant_Optical_illusions-s450x360-13680-580.jpg[/img]|Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce urna purus, semper sit amet fermentum eget, fringilla ut felis. Aliquam ligula ligula, posuere vel pharetra quis, facilisis vitae massa. Vivamus rutrum rhoncus mollis. Mauris ultricies ultricies augue ac auctor. Quisque sit amet metus non nisi ullamcorpereugiat.
[/table]
October 1, 2010 om 10:23
Graag gedaan :)
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.