Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

AH wokgroente

Geplaatst door Ernaatje op October 26, 2010 om 10:21

October 26, 2010 om 10:21
Hoi,

Bij de ah liggen bij kies bewust koelvak van die wokgroente zakken, je kunt vanuit dat koelvak 1.2.3 stappen maken voor een hele maaltijd, bekend?
Nou mijn vraag is aan jullie, als ik zo'n zak eet voor mij zelf(500 gr)met toevoeging van nog meer groentjesen met vis/vlees is dat te veel/gek?

dank jullie
Onbekend
October 26, 2010 om 11:18
Ik vind 500 gram groente voor 1 persoon wel erg veel; meestal neem ik dat voor 2 personen.

Maar als jij dat lekker vindt gewoon doen, want groenten zijn gezond.
October 26, 2010 om 12:11
@Ernaatje

Ik eet met gemak zo'n zak leeg. Eventueel met wat pasta of rijst.
Maar meestal alleen groente, met net als jij een stukje vlees of vis.
Als jij dat nou lekker vindt, wat is dan het probleem.
Het is in elk geval gezond.
October 27, 2010, gewijzigd door Kwartiertje op October 27, 2010 om 02:10
Ondanks m'n kleine maag kan ik gerust ook zo'n zak wokgroenten (400 gram) op. Ik eet er dan wel geen rijst/aardappelen/pasta/brood bij. Enkel een stukje vis, vlees of vleesvervanger.

Zoals Barkie zegt, niks mis met groenten, integendeel. Dus laat het je smaken.

:brocolli:
November 2, 2010 om 09:21
Goed nieuws: Ik heb het aan mijn dietiste gevraagd, want ik ben ook een echte groentegek..Ik eet gerust in mijn eentje een zak roerbakgroente van 400 gram. Het mag allemaal, want groenten leveren heel weinig kcal en vullen goed. Let wel op de sausjes, de wokolie/olijfolie en de koolhydraten (aardappels, pasta, rijst). Die leveren wel heel veel kcal.

Vul je eetdagboek maar in, dan merk je het vanzelf

Eet smakelijk!!!!!!!!!
November 2, 2010 om 10:05
dank je wel rozenelf!
misschien kan jou dietiste ook antwoord geven op mijn vraag bij het andere onderwerp over eten en eetbuien en niet aankomen van mij....;(
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.