Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Een profiel melden

Geplaatst door Susie80 op October 26, 2010 om 14:09

October 26, 2010 om 14:09
Hallo,

weet niet precies hoe dit te melden maar ik heb een heel raar DUITS?! mailtje gekregen van ene sweetbaby77, mij verzoeken om een grootse vriendschap te beginnen :) en ik moest haar een mail terugzenden.
Weet niet of dit met spamdoeleinden of zo is maar wou het even melden!

Onbekend
October 26, 2010 om 15:41
Gewoon niet op regearen.
Sweetbaby77 heeft hier vandaag een profiel geopend dus valtaf kan haar (of hem) verwijderen.
Heeft niets met spam te maken van een machine.
Onbekend
October 26, 2010 om 15:44
PS
Je kunt het betreffende mailtje hier ook als reactie neerzetten, zodat valtaf kan beoordelen of het inderdaad om een 'heel raar' mailtje gaat.
October 26, 2010 om 15:48
Hey Barkie, dank je om te reageren:
hier is haar (zijn?) pm-metje

Hallo Liebe
Hallo Liebe
Mein Name ist Miss Faith Sanka, bin 23 Jahre alt, 5.8fit groß, schlank Statur, aufgeschlossen, ehrlich, vertrauenswürdig und liebevoll und nur zu erwähnen, aber ein wenig. Ich hoffe, Ehrlichkeit und Vertrauen sagen sie eine starke Beziehung aufzubauen. Deshalb habe ich die sichere schreiben Sie diese kurze mail. Ich will wirklich, dass wir Freunde sein, und ich werde so viel schätzen, wenn wir Sie kann zusammen als eine große friend.So Bitte senden Sie mir freundlicherweise zurück durch meine private E-Mail-Adresse (faithsanka1@yahoo.com), so dass wir können über uns selbst wissen und ich werde Ihnen meine Bilder für Sie, um mehr über mich wissen. Bitte ich bin schon sehr gespannt auf Ihre schöne Mail bald zu sehen.

Mit freundlichen Grüßen,

Miss Faith

(Faithsanka1@yahoo.com)
Onbekend
October 26, 2010 om 15:58
Barkie , ik had mannelijke (lege) profielen
Wogen allemaal 80 kilo, verder stond er geen info.
Was WEL spam....Freya heeft ze op mijn verzoek verwijderd.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.