Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Krachttraining thuis

Geplaatst door Katrien79 op November 14, 2010 om 09:29

November 14, 2010 om 09:29
Hoi,

Ik overweeg om zo'n toestel aan te schaffen om thuis spiertraining te kunnen doen, zoiets als op deze link http://www.decathlon.be/NL/hg-60-3-75511880/
Hebben jullie zo'n toestel thuis (zoja, welk merk?) en gebruiken jullie het ook effectief? Ik heb een beetje schrik dat ik het ga kopen en dan als kapstok ga gebruiken ofzo.

Alvast bedankt voor de reacties!

Groetjes, Katrien
Onbekend
November 18, 2010 om 08:21
Hoi Katrien,

helaas heb ik geen ervaring met die soort toestellen. Ik heb wel nog een Kettler stepapparaat te koop voor je als je wilt? 4 jaar oud, maar hij staat nu in de opslag omdat ik veeeeel kleiner ben gaan wonen en er gewoonweg de ruimte niet meer voor heb. Heb hem echt met plezier gebruikt! Ik weet niet waar je woont, maar anders zouden we een afspraak kunnen maken dat je hem bijvoorbeeld ophaalt?? Ik wil er 75 Euro voor hebben....(hij was ruim 375). Hij telt de caloerieën die je hebt verbrandt en je kunt hem programmeren (boekje heb ik alleen niet meer) om bijvoorbeeld bepaalde afstanden te lopen.

Groetjes, Marloes
loessie4@yahoo.com
December 31, 2010 om 02:33
HOi katrien,

Begin heel simpel met twee gewichtjes( Kan al met twee zelfgevulde zandzakjes). Hierdoor train je je spieren extra.
Een stuk goedkoper dat een of ander apparaat dat je daarna niet meer gebruikt.
Elke dag 15 min. .
Veel succes ermee.

Groetjes appelperzik
December 31, 2010 om 04:27
Informeer even bij Barkie

Die doet al jaren allerlei oefeningen thuis.
Zij heeft ook een aantal links naar Workouts.
December 31, 2010 om 10:58
Ik adviseer je om eerst 2 verstelbare halters te kopen. Bijv. http://www.decathlon.be/NL/kit-10-kg-72199816/
Met deze gewichten kan je aardig wat oefeningen doen. Dumbells in verschillende maten is ook ok maar je zult merken dat je al gauw de gewichten kunt verzwaren. Met dumbells van 1 of 2 kilo boek je geen vooruitgang.
Eventueel kan je ook een bankje aanschaffen voor meer oefeningen.
Zo'n apparaat is natuurlijk leuk maar wordt door veel mensen na een paar weken als kapstok gebruikt. Wanneer je tijdens het trainen met de losse gewichten echt fanatiek gaat worden, kan je altijd nog overwegen om zo'n ding aan te schaffen.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.