Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Wie volgt het BENFIT programma op de sportschool??????

Geplaatst door op November 27, 2010 om 10:52

Onbekend
November 27, 2010 om 10:52
Ben 3 weken geleden met een nieuw programma op de sportschool begonnen.

Sporten met een dieet vlgs de schijf van 5.

Moet zeggen na dik 2 jaar low-carb nu weer de KH toegevoegd, toch wel een 3 kg minder.
Was wel verrast, want dacht dat ik ''hard'' groeide vanwege de KHmaar niets is minder waar.

Tis zo makkelijk want iedere week krijg je een dieet program, een boodschappenlijst.
Moet wel zeggen dat ik daar wel eens van af wijk maar het resultaat is er.

Dus zeg nou niet dat je op oudere leeftijd moeilijk afval want dat klopt niet :neen::P

Dieeten en sporten, ik vaar er wel bij en voor mijn gezondheid persoonlijk een prima combinatie!!!!!
Onbekend
November 27, 2010 om 10:54
Ben notabene mijn vraag vergeten :datmeenjeniet: want daar ging het om.

Wie oh wie volgt dit programma nog meer???????? Ben reuze benieuwd. GRTZZZZ, Marijke
Onbekend
November 27, 2010 om 13:23
Ik volg dat dieet dan wel niet, maar verwonder me altijd over het feit dat je KH weg zou moeten laten.
Met KH-arm val je af, maar dat is merendeel vocht, terwijl je ook diverse vitaminen/mineralen gaat missen.

En op oudere leeftijd afvallen is, inderdaad, niet moeilijker dan op jongere leeftijd ...
Afvallen heeft voor 80% te maken met anders gaan eten en voor 20% met sporten en dát kan op elke leeftijd...
November 27, 2010 om 14:15
Bij ons op de sportschool zijn er een aantal mensen die het volgen en al heel veel afgevallen zijn terwijl ze meer eten dan ooit (maar natuurlijk ook meer sporten). Die zijn er erg tevreden over, voelen zich ook erg fit, en realiseren zich dat ze deze manier van eten en bewegen vast moeten houden. tIs geen dieet, maar een manier van leven.
Onbekend
November 28, 2010 om 05:51
:hoeishethier:

Ja dat vind ik ook alhoewel je inderdaad veeel moet eten maar ik houd mijn eigen draai eraan en beperk me toch het rond de 1100 kgcal te houden, dit in overleg.

Het is nog vrij nieuw vandaar zoooo weinig reacties, jammer.

November 28, 2010 om 06:19
Ga het morgen bij mij op de sportschool vragen.

Daar lopen een paar mensen rond die er, waarschijnlijk, veel aan zullen hebben.
Onbekend
April 7, 2012 om 11:41
Ook ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met BenFit aangezien ik woensdag mijn eerste intake heb. Ik zal in ieder geval mijn ervaringen delen so follow me! :)
April 7, 2012 om 12:32
ik heb het 2 jaar geleden ook gedaan was toen snel 10 kilo kwijt maar je moet er ook wel flink bij sporten.. na een tegen slag in mijn prive leven ging in minder sporten en viel ik dus ook niet meer af. uit eindelijk gestopt vanwege het hoge maand bedrag wat ik wel betaald. ik had verwacht een grote stok achter de deur te hebben. had namelijk afgesproken als ik niet meer kwam ik gebeld zou worden en elke week of om de week een gesprekje maar daar werd bij mij sportschool niet zo aangehouden. helaas is het bij mij mis lukt. maar met wil lukt alles.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.