Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Gestopt met roken en nu ruim 30 kilo afvallen.

Geplaatst door Prummel53 op December 5, 2010 om 09:20

December 5, 2010 om 09:20
Hoi allemaal, ik ben een vrouw van 53, voel me jong, zie er ook jong uit. Maar helaas ben ik al jaren veel te zwaar:( Twee maanden geleden ben ik gestopt met roken wat me reuze meeviel(voel me stukken beter, ook mentaal), en nu wil ik mijn volgende doel gaan bereiken, afvallen.
Doordat ik nog niet zolang gestopt ben met roken zal het voorlopig misschien niet zo hard gaan omdat de stofwisseling tijd nodig heeft om weer normaal, en dus lager te worden:nietlieveweegschaal: Maar ik wil me daardoor niet laten weerhouden om te beginnen met gezond en minder eten. Grappig genoeg eet ik na het stoppen met roken(behalve de eerste drie weken) inmiddels al minder en meer bewust, en nu is het echt tijd voor de serieuze aanpak:banaan1:
Het liikt me leuk om dit met de steun van anderen te doen en anderen ook te steunen.
Uiteindelijk zitten we toch allemaal in hetzelde bootje:roeien:
Liefs, Prummel
December 8, 2010 om 04:27
Hi prummel, heb je al uitgezocht hoe je wilt afvallen?
Ik ben er al 30 kwijt.. van de 106 naar de 76.
Met een coach.. dat was echt super... had het nooit gered zonder haar..
ik was trouwens ook gestopt met roken, kwam er 15 aan en was er al 20 te zwaar haha.. maar ik ben ze kwijt!!

zet hem op,

ps ben nieuw hier dus weet niet precies hoe het werkt en of ik je weer kan vinden.. maar succes in ieder geval
December 10, 2010 om 10:36
Hoi!

Ik ben nu 6 maanden gestopt met roken en 5 kilo aangekomen. Was al 5 kilo te zwaar dus er mag nu 10 kilo vanaf maar ik heb echt geen flauw idee hoe? Ik doe minimaal 4x per week aan sport (voornamelijk conditietraining. Oh, oh wat was die slecht!). Ik ben deze week begonnen met doordeweeks niet snoepen 's avonds voor de tv. Eten doe ik redelijk gezond...fruit eet ik voldoende, alleen zou ik meer groente mogen eten.

Ik doe dus met je mee prummel! Weet alleen nog niet hoe? :nietlieveweegschaal:
December 10, 2010 om 11:30
Altijd knap als je kunt stoppen met roken!

Chapeau.

Hoop dat het afvallen je ook goed af zal gaan. Succes!(+)
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.