Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Site blijft zelfde berichten mailen

Geplaatst door Avla op December 21, 2010 om 08:44

December 21, 2010 om 08:44
:pijldown:
December 21, 2010 om 08:45
heb ik ook ik kreeg net 165 notificaties binnen over hetzelfde onderwerp help!!!!!!!!!!!!!!
December 21, 2010 om 08:47
hier ook... heb nu 40-50 mailtjes gedelete van 1 en het zelfde... heb mn notificaties verwijderd maar ze blijven komen..
December 21, 2010 om 08:54
Achter elkaar door krijg ik deze berichten in mijn mailbox, al meer dan 100 x gehad...

1>Berichten betreffende steeds dezelfde reactie in het dagboek van Avla

2>Berichten betreffende steeds dezelfde reactie in de club "Afvallen met spreadsheet in een Bruin Café".

Ze gaan op dit moment nog steeds door, worden gestuurd naar... vlaar032@gmail.com
December 21, 2010 om 09:17
@allemaal

We zijn het aan het oplossen!

Groetjes Freya
December 21, 2010 om 09:51
Goedemiddag,

Het probleem moet inmiddels opgelost zijn!
Zo niet, kunnen jullie dit even melden?

Groetjes,
Clyde
December 22, 2010, gewijzigd door Avla op December 22, 2010 om 03:40
Nu krijg ik ze in het "DutchEngels" en Nederlands op de mail.

Knip&plak....

1>Wednesday 22 December 2010

Er is een nieuwe reactie geplaatst in het dagboek van avla. You received this notification because you have indicated that you would like to stay informed about new comments.

2>woensdag 22 december 2010

Er is een nieuwe reactie geplaatst in het dagboek van avla. Je ontvangt dit bericht omdat je hebt aangegeven dat je op de hoogte wilt worden gehouden van nieuwe reacties.

Eind knip&plak

(Voor elke reactie in het dagboek dus 2 mailtjes.)

Dat is in principe al een vooruitgang, dat scheelt een hoop mailtjes tov gisteren.
Ik heb ook een avla.slims account maar als ik daar op dit moment ga kijken geeft-ie een Loadbalancer error 502
Onbekend
December 22, 2010 om 06:02
Zojuist ontving ik hetzelfde bericht 2 x maar, net als Avla, 1 in het nederlands en de anders nederlands/engels:

Er is een nieuwe reactie geplaatst in de discussie 'Dingen&Dangen voor December 2010' van de club een leven lang fit en gezond. Je ontvangt dit bericht omdat je hebt aangegeven dat je op de hoogte wilt worden gehouden van nieuwe reacties.

Er is een nieuwe reactie geplaatst in de discussie 'Dingen&Dangen voor December 2010' van de club een leven lang fit en gezond. You received this notification because you have indicated that you would like to stay informed about new comments.
December 22, 2010 om 06:13
Goedemiddag,

Wordt aan gewerkt

Groet,
Clyde
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.