Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Hoelang duurt het voor je het terugziet op de weegschaal?

Geplaatst door Miss23 op December 28, 2010 om 06:09

December 28, 2010 om 06:09
Ik heb even een vraagje.
Deze vraag heb ik ooit al eens eerder hier zien staan, maar ik weet niet meer wat het antwoord was haha.

Het is namelijk zo: de week voor kerst, en de beide kerstdagen ben ik me compleet te buiten gegaan aan ALLES waar ik maar zin in had: oliebollen als avondeten (3stuks met veeeel suiker), toastjes met vette brie, gourmetten, alcohol, taart en weet ik veel allemaal nog meer.
Dus ik liep gisteren (sinds gisteren ben ik weer 'normaal' dus gezond aan het eten)naar mijn weegschaal toe alsof ik opweg was naar het schavot (compleet met bijbehorende spannende muziek:P).. en: NIETS.
Geen grammetje erbij..
Vanochtend: zelfde verhaal, zelfs 0,5 kg eraf!
Nu is mijn vraag: hoelang duurt het voor je een vreetfestijn op de weegschaal terugziet?
Ik snap dat dat niet voor iedereen exact hetzelfde is, maar ongeveer?
Wat is jullie ervaring daarin?
Want ik ben bang dat ik te vroeg juich :P.
Want dat zou natuurlijk geweldig zijn, dat ik niets ben aangekomen na de kerst.

groetjes :)
December 28, 2010 om 06:44
Bij mij zie je ook niets na een vreetbui.
En jawel, ik eet weer keurig wat ik mag/moet hebben en er zit ruim 2 kilo aan in 1 week.
Ik weet gelukkig dat het vocht is. (dat verdwijnt binnen een dag of 3 wel weer)
Maar het kan dus best zijn dat jouw lichaam het wel lekker vond en dat de kachel goed brand. Dat is alleen maar gunstig.
December 28, 2010 om 08:26
Ja miss 23,
je bent nog geen 25, dan brandt het kacheltje nog lekker hard. en misschien heb je ook veel bewogen, gedanst?, geschaatst etc . Je hebt nu een prima gewicht, verder afvallen lijkt mij niet nodig. Ik zou me maar geen zorgen maken. Gewoon een beetje op blijven letten, gezond eten en gezond bewegen
December 29, 2010 om 02:13
Same here...

Na een kerst met allemaal foute maar heel lekkere dingen, ging ik op mijn weegschaal staan: 0,1 kg eraf!!
Geweldig toch? Gisteren: 0,2 eraf!!

Ik was al helemaal plannen aan het maken voor een chocolade dieet omdat deze manier van afvallen he-le-maal mijn ding is :genieten:
Totdat ik vanmorgen op de weegschaal ging staan...0,5 erbij...
Niks geen chocolade dieet, gewoon weer gezond eten.

Bij mij duurde het dus 2-3 dagen.
December 29, 2010 om 02:22
ik heb eigenlijk geen idee, ik heb gister en eergister best veel geschranst, en ik woog 74 en nu was dat 74,3. ik ga over 2 dagen weer wegen om te kijken hoe en wat
December 29, 2010 om 10:41
Bij mij tussen de 2 en 3 dagen.
December 30, 2010 om 17:22
bedankt voor de reacties!
Ik ben in ieder geval heeel blij dat ik niets ben aangekomen, en in 2011 ga ik ook voor deze laatste 5,7 kilo er nog af!!!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.