Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

afvallen na operatie

Geplaatst door Tamara75 op December 28, 2010 om 09:40

December 28, 2010 om 09:40
hallo,
ik ben tamara, 35 jaar, moeder van een 14-jarige zoon en net even iets te zwaar.
ik ben afgelopen jaar (vanaf eind mei) al van 88,9 kg. afgevallen naar de 76,6 kg.
nu staat het even stil omdat ik niet mag sporten van de dokter.....
8-12-2010 ben ik geopereerd, mijn baarmoeder is verwijderd en er is een blaas en voorwand plastiek uitgevoerd.
ik wil zo snel mogelijk weer beginnen met sporten, maar op het moment ben ik na 300 meter lopen al uitgeput.
nu ga ik een aantal x per dag extra de trap op en af en probeer iedere dag een stukje verder te lopen om toch mijn conditie weer op te bouwen.
de verveling van het niets (mogen) doen is echt niet leuk.
maar ja, ik moet gewoon even geduld hebben want ik weet dat over een paar weken alles er weer anders voor kan staan.
ik let op wat ik eet, zorg goed voor mezelf en zorg dat er ruimte blijft om af en toe een beetje te zondigen.
:thinkpositivealways:
groetjes tamara
December 29, 2010 om 04:21
Hoi Tamara,

Klinkt als een behoorlijke klap op je lichaam
Heel veel suc6 met herstel van je operatie

Dan natuurlijk zet hem op met afvallen

gr Sandra
December 29, 2010 om 05:00
Neem je lichaam in acht! Je hebt er maar één en daar moet je zuinog op zijn. Lukt het even niet? Er komt vast wel een tijd dat het wél weer gaat!

Op dit moment kan en mág ik ook niets vanwege een operatie half december. Mag pas in februari weer sporten (als alles zo goed blijft gaan). Heb me er helemaal bij neergelegd want ik wil de boel niet verkl*ten door tóch eigenwijs te zijn:grinnik:
maar ik snap wat je bedoelt. Heb er zelf ook ettelijke kilo's bij door hormomen én al drie operatie's dit jaar.

Maar goed als het tijd is dan bij jij aan de beurt!
Succes en houd moed.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.