Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

verbinding

Geplaatst door Appelperzik op December 30, 2010 om 06:56

December 30, 2010 om 06:56
Heel irritant ,steeds dat gezeur of je lid wilt worden.
als ik op een emaik wil reageren kom ik steeds op die pagina uit ipv bij degene die mijeen mail heeft gestuurd.
En nee, ik wil geen lid worden.
December 30, 2010 om 07:02
@Appelperzik

Als je vanuit een email doorklikt naar de inzendster log je automatisch in, je moet dan inderdaad altijd eerst dat schermpje wegklikken. Net zo als je normaal inlogd.
Het is irritant, maar de redactie gaat het echt niet weghalen.
Er zijn al tig klachten daarover geweest. Reactie is altijd dat het zo blijft.
December 30, 2010 om 10:47
Hallo,

Als je inlogt is de kans 1 op 25 dat je zo'n schermpje te zien krijgt. Door een probleempje werd dit vrijwel altijd getoond. Ik heb het inmiddels aangepast zodat je niet altijd dit scherm te zien krijgt maar zoals het hoort (1 op 25)...

Groetjes,
Clyde
December 30, 2010 om 12:53
@Clyde

Niet SC leden krijgen het altijd te zien.
Of is dat niet zo?
Ik weet van mijn schoonzuster dat het altijd, bij het inloggen, weg geklikt moet worden.

Voor mij is per 25 aanmeldingen in elk geval al te weinig, omdat ik voor de tabel geregeld met 2 schermen werk.
Elke aanmelding is er een. Ik zit er dus zo aan.
December 30, 2010 om 13:54
De kans is 1 op 25... Niet bij elke 25ste login ;)

Fijne jaarwisseling!

Clyde
December 30, 2010 om 15:23
Nou ben ik mooi de l*l want sinds 28 december ben ik geen SClid meer en ELKE keer als ik inlog krijg ik het te zien of zou ik toevallig elke 25ste keer zijn???
December 30, 2010 om 17:02
@Erinn, dat klopt hoor. Als je een SC hebt is het dus wat Clyde zegt 1 op 25, maar als je geen SC hebt ben je bij elke inlog de klos.
Ik ben met SC ook geregeld de klos. Maar alles went. Behalve....? juist! (Daarom dacht ik ook dat het na elke 25e inlog was.)

Mijn schoonzuster heeft ook een account zonder SC en moet steeds weg klikken. Als dat niet zo hoort te zijn, dan is er iets goed mis.

Overigens ik vind het knap dat jij steeds de l*l bent.
Mij is dat nog nooit gelukt. :lachen:
December 31, 2010 om 04:20
@Clyde

Sorry, ik heb 2 dingen door elkaar gehaald realiseerde ik me vannacht.
Het bevestigen dat je bent wie je bent en de wil je :bidden: een SC nemen bladzijde.
Zag vanmorgen dat die inderdaad weg is nu.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.