Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Ik ben Ruth

Geplaatst door op December 30, 2010 om 09:41

Onbekend
December 30, 2010 om 09:41
Hoi

Ik ben Ruth 46 jr Jong hou van veel dingen wandelen fietsen lezen goeie films en eten (dit ga ik echt afleren)
Ik ben eigenlijk al meer dan 1 jr bezig met afvallen maar val steeds in die diepe valkuil emo eten op dit moment zit ik al 4 weken op de bank (waarvan 1 week ziekenhuis) door een gebroken enkel dus sporten doe ik op dit moment niet terwijl ik dit veel deed 3 x per week 2 uur elke keer ik vind sporten erg leuk ik doe aan cardio fitness.

Ik hoop in maart weer te kunnen fitnessen en in febr. te gaan zwemmen.
Ik ga zekers de draad weer oppakken en vechten tegen de emo vreten en de verslaving (eten) Ik wil van de 103 kg af en wil graag 60 kg gaan wegen ik geef me erg veel tijd zo'n 2 jr.

Gr.Ruth
January 2, 2011 om 03:16
Hoi Ruth,
Bedankt voor je reactie.

Ik merk dat we van hetzelfde dingen houden, dus als je geen last hebt van leeftijdverschil: ik zoek (meerdere) buddy´s.

Er zit zelfs meer op de draagvlak: vanwege mijn eigen probleem kan ik goed luisterend oor zijn voor mensen met een gezondheidsprobleem. Of tenminste goed begrijpen wat iemand meemaakt.

Ik heb ook een aardig aantal kilo´s te verliezen (50) en ik heb me 3 jaar voor gegeven. Dus een buddy on the ´long-run´ is gezocht. Ongeacht aantal kilo´s ik ben nog nooit echt op dieet gegaan, dus over de valkuilen moet ik nog leren.

Ik hoor het graag van je als je zin in buddy-ing hebt :)
Beste wensen!

Beste wensen
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.