Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

2 gezonde, gelukkige kinderen, nu is de tijd voor 'IK'

Geplaatst door Carpediem80 op December 30, 2010 om 15:43

December 30, 2010 om 15:43
Hallo allemaal!
Ik ben nieuw op deze site en zal me even aan jullie voorstellen. Ik ben 30 jaar en moeder van 2 kinderen. De jongste is nu 5 maanden en de oudste ruim 2 jaar. Ik ben sinds 1,5 maand aan het afvallen. Ik ben mijn zwanerschapskilo`s al kwijt maar ben eigenlijk altijd al te zwaar geweest dus wil nog flink wat kilo`s afvallen.Ik weeg op dit moment 84 kilo(167cm) Ik heb al vaak dieeten gevolgd(herbalife, sonja bakker, streep je slank) en ben een aantal keer ongeveer 10 kilo afgevallen maar altijd zaten die kilo`s er na een jaar, 1,5 jaar weer aan. Nu mijn gezin compleet is, vind ik het tijd om nu ECHT goed af te gaan vallen, niet door een (crash)dieet maar door een andere manier van leven/eten aan te wennen zodat ik niet weer in mijn oude patroon terugval en over 2 jaar weer op mijn huidige gewicht zit en ik wéér kan starten met een nieuw dieet. Dit keer pak ik het anders aan en ga ik voor langdurig! Ik krijg hiervoor begeleiding van een coach(dietist/psycholoog). Ik volg dus geen dieet maar leer hoe ik bewust van eten kan genieten, wat voor mij een gezond eetpatroon is en hoe ik op een gezonde manier af kan vallen(oa door te kiezen voor andere/magere produkten,nav de schijf van 5)
Het lijkt me leuk om samen met andere leden van deze site ervaringen uit te wisselen en steun aan elkaar te hebben op momenten dat het moeilijk is!Dus als je je ervaringen met mij wil delen, leuk!
Groetjes Judith
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.