Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

calorietabel in zien vanuit je eetdagboek

Geplaatst door Boekenkind op December 30, 2010 om 17:40

December 30, 2010 om 17:40
Hoi Clyde

Als ik vanuit mijn eetdagboek klik op calorietabel inzien en beheren kom ik, sinds vandaag, op mijn profielpagina terecht. I.p.v. op de eerste bladzijde van de tabel.
Geen ernstig probleem hoor, wel vreemd.

Ik gebruik die mogelijkheid geregeld, voornamelijk als de waardes niet meer kloppen. Ik pas ze dan meteen aan. Of als ik iets heb wat er nog niet instaat. Ik voeg het dan meteen toe en klik dan op terug naar eetdagboek.
Handig en snel.
Als je tijd hebt graag een blik van jou.

January 2, 2011 om 03:55
Ik wilde net hetzelfde probleem melden, maar zie dat dat al gebeurd is. Ik hoop dat het snel opgelost is.
Is er nog een andere manier om naar de calorietabel te gaan, want nu kan ik niets invoeren.
Groeten
January 2, 2011 om 04:53
@Viooltje64

Jawel. De meest gebruikte, door mij in elk geval.
Bij kopje voeding in de blauwebalk, staat onderaan calorietabel. Klik en je hebt de hele tabel.
Succes

Groet, Anneke/Boekenkind
January 4, 2011 om 02:38
Hoi Clyde

Het wordt nu echt urgent.
Wil je er aljeblieft naar kijken?
Onbekend
January 4, 2011 om 12:45
Ik onderschrijf het verzoek van Boekenkind. Lastig als je een nieuw product niet kunt invoeren. Alvast bedankt!

:air71:
January 4, 2011 om 13:04
@Air71

Dat kan wel, je moet alleen even een andere weg bewandelen.
In de blauwe balk naar Voeding, daar in op Calorie tabel klikken en je kunt weer alles wat normaal ook kan.
Ik ga dagelijks tientallen keren zo naar de tabel.
Alleen tijdens het invullen van mijn eetdagboek gebruik ik de weg via mijn dagboek.
Onbekend
January 4, 2011 om 13:09
Bedankt. Het was me inmiddels via die manier al gelukt. Maar ik voer alleen in als ik met mijn eetdagboek bezig ben, vandaar dat ik het zo lastig vond.
January 4, 2011 om 16:22
@Air71

Dat klopt, ik ook hoor. Maar voor nu is het even de enige manier.
Of, zo als ik met de controle veel doe, 2 schermen openen.
Moet je dan iets invoeren, dan klik je even op het andere scherm.
January 6, 2011 om 12:41
Clyde

Deze vind ik ook erg belangrijk.
Mag deze ook met spoed??
January 8, 2011 om 12:46
Ah... ik ben niet de eerste die deze problemen heeft! Fijn dat er toch een alternatieve weg is, hopelijk wordt t snel opgelost! :-)

January 10, 2011 om 12:16
Ik heb het doorgegeven! Ik hoop dat het snel opgelost is.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.