Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

stoelgang

Geplaatst door Emma op June 20, 2004 om 04:11

June 20, 2004 om 04:11
Hallo allemaal, soms heb ik erg veel problemen met mijn stoelgang. Ik kan dan gewoon niet naar de WC. Soms gaat het een paar dagen goed, maar op een gegeven moment lukt het niet meer...Herkent iemand dit? En wat doe ik eraan?
June 20, 2004 om 10:34
Bedankt voor jullie reacties. Ok ik ga zoveel mogelijk donkerbrood eten en veel water drinken. Kiwi's vind ik ook erg lekker en zijn ook supergezond, dus dat zie ik wel zitten. Morgen gelijk naar de winkel!
June 21, 2004 om 08:25
De etos verkoopt er ook speciale thee voor. Wat je ook kan doen maar daar moet je van houden, is s´ochtends brinta pap eten. (wel i.p.v. suiker zoetstof natuurlijk)
Veel water drinken, vooral tijdens en voor het eten.Hier komen de geijkte dingen Pruimen eten, heel veel vezelrijke produkten dus volkoren produkten dit koop je in pasta´s rijst, knackebrood, beschuit,brood. Een heleboel mensen denken dat ontbijtkoek helpt, dit kan je nemen maar dan moet je wel de donkere randen eraf snijden want dat stopt.
June 23, 2004 om 08:38
Ik had er ook altijd last van, maar sinds ik extra vezels neem als ontbijt heb ik daar geen problemen meer mee!

Colon Rein of Colon Clean, te halen bij de DA, Etos, De Tuinen en dat soort winkels.

Gewoon als ontbijt met een bekertje aardbeien yoghurt van vitalinea! echt een aanrader!
August 17, 2004 om 16:18
hallo "verstopte" leden van deze lijnclub!

Als jullie je heil zoeken in allerlei ontlasting-opwekkende theeen enzo,dan wil ik jullie even waarschuwen.....................
Door al deze darmprikkelende drankjes gaan je darmen alleen nog maar lui-er worden en doen alleen nog hun werk als ze die stof krijgen.
Sommige mensen gaan gewoon maar om de vier dagen naar de W.C. maar als dat alyijd zo is ,dan is dat ook een "gewoon" regelmatig patroon hoor !
Eet fruit,bruin brood en drink voldoende en de natuur doet de rest !!!!
August 17, 2004 om 16:46
fruit, donker brood, water, veel bewegen en wat bij mij blijkbaar ook goed werkt zijn activia-yoghurtjes. (ik weet niet of dat in Nederland ook zo noemt)
August 20, 2004 om 06:40
Ik heb juist een te snelle stoelgang.
Ik drink veel diksap en roosvisee.
Van melk, fruit en sappen krijg je een snellere stoelgang
August 30, 2004 om 09:38
de pruimen zijn wel rijp nu!
August 30, 2004 om 11:15
Drink gewoon water en loop regelmatig een blokje om... gewoon wandelen, niet hardlopen.... doe je je lijf meer plezier mee dan met je darmflora met thee en al naar buiten te spuiten! Klinkt niet zo fris, maar ik heet niet voor niks :lian: :D
September 18, 2004 om 17:31
nee nooit last van, maar ik eet dan ook echt enorm donkerbruin brood en drink iedere dag op nuchtere maag 1 of 2 glazen lauwwarm water. Verder sowieso veel water drinken, vezels en vitaminen eten.

Probeer het maar es een paar dagen zul je zien, werkt echt

groetjes Nathasja

De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.