Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Ongesteld!

Geplaatst door Sophie1981 op June 20, 2004 om 07:40

June 20, 2004 om 07:40
Ik vroeg me af hoeveel jullie gemiddeld aankomen/afvallen voor, tijdens en na de ongesteldheid. Zelf kom ik meestal wat aan voor de ongesteldheid en erna weeg ik ongeveer 1 kilo minder. Dus bij mij schommelt dat ongeveer met 1 kilo.

Ik wil graag weten hoe dat bij jullie is. En komen jullie aan tijdens of voor de ongesteldheid?

Liefs Soof!
June 22, 2004 om 13:08
ik weeg 1 tot 1,5 kilo meer dan, irritanter vind ik mijn behoefte aan chocola voor mijn ongesteldheid. helpt niet bij het lijnen, he!
June 22, 2004 om 18:07
laatst op tv zag ik een soort docu over ongesteldheid, was erg grappig. daar werd gezegd dat sommige vrouwen wel 3 kg zwaarder zijn rond hun menstruatie. heel normaal dus! het komt omdat je veel vocht vasthoudt. zelf heb ik er niet heel veel last van.
sterkte meissie *O*
June 23, 2004 om 01:45
nog ff, zijn we in de overgang!
June 23, 2004 om 07:40
hey
ik kom bijna altijd 1.5 tot 2 kg bij tijdens de periode dat ik ongesteld ben. Mijn onderbuik is dan ook echt helemaal opgeblazen en ik voel me dan echt vreselijk...

gelukkig dat het maar een vier dagen per maand is he ;-)
June 23, 2004 om 12:25
ik moet ongesteld worden, maar ben het nog niet :ongi: raar!!!
June 27, 2004 om 11:24
Ik kom in de week voor de menstruatie zo'n 3 kg aan en ga me dan te buiten aan vorral winegums/drop. De dag voor de menstruatie moet ik enorm veel plassen. Op de een of andere manier kom ik tijdens de menstruatie niet aan.
August 28, 2004 om 05:26
Ik word altijd lichter als ik ongesteld word. Ik had ook latijd het idee dat ik in de stopweek meer afval. Dus heb ik de afgelopen keer dat ik ongesteld was eens extra goed mijn best gedaan, met als resultaat dat ik in de week dat ik ongesteld was 2 kilo ben afgevallen!!! Zo snel gaat het normaal niet :( Als je het vol houd komt er niet meer bij... maar ja ik had enkele feestjes dus de helft is er al weer bij :) Maar goed is er toch iets positiefs aan ongesteld zijn :) Volgende keer ga ik weer hard mijn best doen :)
September 8, 2004 om 03:31
Nou heb gisteren mijn laatste pil genomen van mijn nieuwe eerste strip! ( ben er wel wat door aangekomen volgens mij... ) Heb gewoon weer zin om :ongi: te worden haha, ga deze stopweek weer flink mijn best doen en hoop dat ik weer lekker veel afval en tja dan ook volhouden!!! ( want van de 2 kilo die ik in die week ben algevallen de voorge keer ben ik in die maand wel weer 1,5 aangekomen :( , heb ook wel veel feestjes gehad en dus een nieuwe pil) Maar hoop dat alles wat ik dan deze week zou afvallen en dan ook afblijft!!! IK laat het na deze week wel weten :)))
July 9, 2007 om 02:56
ja, ik kom ook ongeveer 2 kilo aan vlak voor ik ongesteld wordt en in de week dat ik ongesteld ben raak ik dat langzaam kwijt mist ik mijn vreetbuien die ik dan extra heb in de hand houdt ! weet ik eigenlijk pas nu ik het hier bij houd, dan zie je die grafiek echt mee gaan:chocola:

July 9, 2007 om 03:29
Ik weet niet precies hoeveel ik aankom er vlak voor maar dat het iets is weet ik wel. En dan heb ik een vreselijk, niet te bedwingen behoefte aan chocola!
July 9, 2007 om 04:06
Ik kom altijd een paar kilo aan ook
en dan vooral die behoefte naar chocolade te erg;(
kan me soms nog wel tegen hjouden maar soms ook niet
July 9, 2007 om 13:55
Wel, deze keer ben ik denk ik ook behoorlijk wat aangekomen. Normaal heb ik absoluut geen extra zin of honger tijdens mijn maandstonden, maar deze keer dus wel. De eerste 2 dagen was ik kotsmisselijk en kreeg ik inderdaad amper iets binnen...maar nu vreet ik gewoon chocolade en koekjes etc ten top!
Nuja, ik mag het dan ook wel hebben. Maar toch moet ik toegeven dat ik de bijgegeten kilo's er wel weer af wil. :shy:
July 9, 2007 om 17:23
De dagen voor ik ongesteld word, zou ik álles opeten en weeg ik ook meer. Na de ongesteldheid verdwijnt de eetwoede als sneeuw voor de zon, echt verbazend!:luktniet:
July 11, 2007 om 14:10
Thinanimous, bij mij begint het al snel na de laatste pil.
Ik schrok me pas dan ook een ongeluk (had voorheen geen weegschaal, dus woog ik mezelf maar sporadisch) toen ik ineens bijna 3 kilo aangekomen was. In 1 dag tijd :D
De dagen daarna ging het vanzelf weer weg. Grote opluchting :D

Ik heb trouwens die eerste dagen (en vooral net voordat ik ongesteld moet worden) een soort chronische honger. Eigenlijk doe ik dan weinig anders dan aan eten denken en gefrustreerd voor me uit kijken.
Ik kan mezelf nog net beheersen, maar veel scheelt het niet.
'k Moet echt moeite doen om me niet aan chocolade, snacks en andere troep te vergrijpen, maar gelukkig is het me deze keer ook weer gelukt om er vanaf te blijven.
Ik neem in die dagen wel extra eten, bijv. een paar extra boterhammen of een grotere avondmaaltijd, anders wordt het niks.
Echt lijnen is er die dagen niet bij, ik probeer de schade te beperken en als ik na een dag of 4 quite speel (dus hetzelfde gewicht als waar ik dagen daarvoor mee begon), dan ben ik tevreden.
Lijnen doen we de rest van de maand wel :D
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.