Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

xls medical vetbinder

Geplaatst door op January 24, 2011 om 16:09

Onbekend
January 24, 2011 om 16:09
Is hier ook iemand die zijn ervaringen hierover wilt delen?

Heb wat ervaringen gelezen van alli maar geloof niet dat je daar blij van word.. dure pillen en veel op de wc zitten..
Onbekend
February 4, 2011 om 17:28
Ik heb ook wat ervaringen gelezen over xls medical vetbinder .. en men is er over het algemeen niet echt tevreden over... geld klopperij wordt het voornamelijk weer genoemd..
Ik denk altijd bij dit soort pillen... als ze werken zal je ze waarschijnlijk voor de rest van je leven moeten blijven slikken, want zodra je er mee zou stoppen als je op streef gewicht bent, ben je de hulp van de pillen kwijt en kom je dus weer aan...
Doe het liever zonder en dan maar wat langzamer...
Maar voorlopig ben ik ook nog geen enkele pil tegen gekomen waar mensen echt enthousiast van zijn.
February 7, 2011, gewijzigd door Manette52 op February 7, 2011 om 16:22
Mijn ervaring met de afval pillen is dat het enige wat dunner werd mijn portemonnee was!
Anders eten is de enige remedie.En vaak niet zo duur.
January 17, 2013 om 15:17
Hmmm, ik heb ze vandaag gekocht. Eigenlijk zou ik beter moeten weten maar wil gewoon afvallen. Ik kijk wel hoe het gaat en laat het dan wel weten.
Onbekend
January 18, 2013 om 01:54
ik heb jaren terug xenical gehad, was er erg blij mee, je leert zo hoeveel evt er eigenlijk nog in eten zit, en eet ej te vet, loopt het dun langs je benen! eet je dus bewust dan haalt het een deel vet weg en heb jij daar geen last van.
ik wilde ze nu weer maar de huisarts zei dat xls en obesimed hetzelfde werken en een stuk goedkoper zijn, heb nu dus obesomed blok. en ben er erg blij mee, je denkt er altijd aan niet te vet te eten want het nadeel wil je niet en een eetbui is al helemaal uit den boze want 2 dagen op de wc heb ik geen tijd voor ;)
January 18, 2013 om 02:53
Hoi Bundy, fijn om te horen dat het werkt bij jou, geeft me wat moed. Ik heb ze nu na 2 maaltijden ingenomen, straks de 3de keer maar merk nog niets. Heb gisteren wel vet gegeten. Misschien duurt het even voordat het werkt. Toch schrik ik een beetje van het idee wat je kunt verwachten als je te veel vet eet. Maar dat zie ik dan wel weer.....
January 18, 2013 om 03:32
hallo
ik zou zeggen niet doen
ik heb een paar jaar terug xenical geslikt net als bundy
hier help het even maar naar een maand kon ik alles gewoon eten
en had daarna ook geen last van extra stoelgang
en als ik niet wist wat ik nu weet had ik wel gezegd doen
maar mijn huisarts vertelde me laatst dat ze blij was dat ik er nog was
het medicijn is uit de handel genomen omdat er teveel mensen een hartstilstand kregen tijden het gebruik van het medicijn
en dan zijn die andere pillen waarschijnlijk minder sterk maar waarom zou je zo pil slikken met het idee als dat kan ik niet eten want dan moet ik
je kan ook die pillen laten staan en denken ik ben zelf sterk en ik neem het niet
ik weet het het kost veel moeite maar kijk maar naar mijn het kan echt wel
succes met je beslissing
January 19, 2013 om 04:48
Waarschijnlijk is Xenical toch wat anders dan XL-S Medical? Anders zou het toch niet zo uitgebreid op tv gepromoot mogen worden?
Ik ben nu met dag 3 begonnen en ik had gisteren een enorm opgeblazen gevoel en ik kan nog steeds niet naar de wc.
En mijn gewicht is iets gestegen........

Ik denk wel dat ik het doosje opmaak anders is het helemaal weggegooid geld. Er zit voor 10 dagen in. (of ik moet natuurlijk klachten krijgen)
:opgeblazen:
Onbekend
January 19, 2013 om 09:03
hey jane doe, ik had je een pb geschreven had je die gelezen?
January 20, 2013, gewijzigd door JaneDoe op January 20, 2013 om 02:54
@Bundy1976 Ik heb de hele website afgezocht maar kan niet vinden waar die pb staat :(

January 20, 2013 om 04:26
@JaneDoe

Een PBtje is een persoonlijk berichtje en staat dus niet op de site.
Die krijg je prive in je mailbox.
Lijkt me dat je dat toch onderhand zou moeten weten.
Onbekend
January 20, 2013 om 06:23
JaneDoe
In de blauwe balk bovenin staan rechts 2 poppetjes. Als je op het linker poppetje klikt dan zie je al je pb's.
January 20, 2013 om 08:56
@boekenkind ik krijg nooit pb tjes! En ik heb niets gezien in mijn Mailbox anders zou ik wel gereageerd hebben.
Daarvoor praat ik te weinig hier op de website denk ik of het is niet nodig om het via een pb te zeggen. Je had het wel iets anders kunnen brengen hoor, ik ben geen sukkel!

Bedankt @barkie als ik achter de pc kan zal ik even kijken :-)
January 20, 2013 om 10:20
@janeDoe

Ik schrijf toch niet dat je een sukkel bent.
Maar ik vond het vreemd dat iemand die al langer lid is dan ik, niet weet wat een PBtje is. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Bij de weg, het gebeurd wel eens dat PBtjes gewoon niet aankomen.
January 20, 2013 om 13:24
@boekenkind is al goed. Ik kon op de website gewoon niet vinden waar ze staan. Ik kan nog steeds niet op de pc dus zal morgen even kijken. Gaat wat lastig op Mobiel en in de mobiele app zit het dacht ik niet.
January 20, 2013, gewijzigd door Boekenkind op January 20, 2013 om 14:29
@JaneDoe

Er is een mobiele versie van Valtaf, maar geen app.
Als je iphone of tablet hebt onder de 8 inch krijg je de mobiele versie.
Alles boven de 8 inch is de gewone versie.

Ik krijg op mijn tablet 9.7 inch de gewonde versie en dus ook alles wat je op een "Normale" PC ook krijgt.
Hoe het op een mobieltje is weet ik niet. Ik heb zo een ding waar je mee bellen en SMSen kan. Meer niet.

Gebruik je de oude versie van Valtaf of de nieuwe. Ik bedoel de versie die draait sinds september 2011? Heb je wel inmiddels die 2 koppies gevonden naast dat witte zoeken vlak? Als je die kunt zien, kun je de linker open maken, Dáár zitten je PB- tjes.

En ook, als je wel naar instellingen kunt gaan staat er ergens
Mijn berichten. Daar op klikken kan ook.
January 20, 2013 om 16:29
Ik heb het 2de kopje gevonden en ik heb er op geklikt. Mijn laatste bericht was van 28 juli 2012. Vandaar dat ik het niet kon vinden, ik dacht dat dat dan niet de PB waren.
Dus Bundy, het heeft even geduurd, maar ik heb je PB niet ontvangen :)
January 20, 2013 om 16:41
JaneDoe

Ja, daar staan alle PBtjes die je ooit ontvangen hebt.
Als je daar, onderaan de bladzijde, bij notificaties aanzetten, aangeeft dat je een bericht in je mailbox wilt, dan komen ze naar het mailadres dat je hebt opgegeven aan Valtaf. Maar ook dat gaat wel eens mis hoor.
December 15, 2013 om 16:22
@JaneDoe : neem je de pillen nu nog steeds ? Wat zijn je ervaringen ermee ?
Bedankt voor je reactie
December 28, 2013 om 13:44
JaneDoe is verdacht stil.

December 28, 2013 om 14:34
Sorry mensen, vast een paar mailtjes gemist....

Nee, ik gebruik ze niet meer. Hielp (bij mij) voor geen meter! En vreselijk duur.

Ik ben weer terug gevallen op andere pillen die een gevult gevoel geven en dat werkt voor mij wel.
December 28, 2013 om 15:38
Mag ik vragen welke pillen dat zijn JaneDoe ?
December 28, 2013 om 17:24
Ik heb ze bij de bodystore gekocht en ze heten Glucomannan van het merk Now. Er zitten er 180 in dus je kunt even vooruit. Het zijn capsules, best wel groot, dus je moet dat wel kunnen slikken.

January 3, 2014 om 05:37
leuk om mee te lezen.
Ben benieuwd naa rhet resultaat.

Groetjes appelperzik
March 14, 2014 om 10:22
ik heb XL medical ook gebruikt en ben er geen steek mee afgevallen. vond ze echt erg duur. en eigenlijk is de reclame misleidend. alleen mn bankrekening is lichter geworden en ik niet.
ik had ook last van een opgeblazen gevoel en slechte stoelgang, troep dat is het

groetjes Mieke
January 24, 2016, gewijzigd door Tangobeer op January 24, 2016 om 17:44
Al het bovenstaande resumerend: "Alleen je portemonee wordt er slanker van."

Online vind ik informatie over slechts twee onderzoeken naar de werkzaamheid. Beide onderzoeken door de fabrikant zelf. Het eerste onderzoek is niet indrukwekkend. Van het tweede onderzoek (afgerond januari 2011) zijn de resultaten niet bekend gemaakt.
Trek zelf uw conclusie.
October 21, 2016 om 06:56
Ik heb er ook veel over gelezen, kijk hier maar eens. Jullie geloven er dus niet in? Zou echt willen dat het werkt, het lukt me echt niet om af te vallen...
December 1, 2016, gewijzigd door Tangobeer op December 1, 2016 om 15:16
Joliejoe, dat is betaalde advertentieruimte op kopenew.nl, dat is geen objectieve informatie. De reacties onderaan de pagina lijken mij nep. In ieder geval is de optie "reactie plaatsen" nep; werkt niet.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.