Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Wii Active - Beenband

Geplaatst door op January 29, 2011 om 06:11

Onbekend
January 29, 2011 om 06:11
Hoi,

Ik ben flink actief aan het sporten met de Wii Active en de Wii Active more workouts. Je maakt hierbij gebruik van een beenband, waar de nunchuck ingaat.
Alleen begint mijn band langs alle kanten te scheuren. :(
Ik heb ondertussen een nieuwe gekocht en eens op internet rond gekeken. Daar kwam ik berichtjes tegen, dat meer mensen hier last van hebben. En dat dit iedere keer net gebeurd buiten de garantie.

Nu vroeg ik me af, zijn er alternatieven ?
Hebben mensen ervaringen met het op een andere manier bevestigen van de nunchuck dan met de meegeleverde beenband ?

:wbdpeet:
February 4, 2011 om 10:38
Hallo =)

ik heb zelf nog geen problemen met de beenband (maar ik gebruik hem ook niet zo intensief =p )
Maar je kan natuurlijk ook van stof een band maken met een zakje erin, en met klittenband een sluiting maken. Klitteband kost 1,50 per rol (ongeveer, weet het niet meer precies uit mijn hoofd) bij de hema, en een stukje stof heb je vast nog wel liggen.
Heb je hem ook nog mooi op maat, en als je na een poos een kleiner maatje nodig hebt, kost het ook weer bijna niks!

groetjes
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.