Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

B&B te Nederland (eens iets dat niets te maken heeft met afvallen!)

Geplaatst door Yonesca op January 29, 2011 om 16:00

January 29, 2011 om 16:00
Jaja, eens iets helemaal anders hier.

Binnenkort wil ik graag samen met mijn vriend eens een weekendje of midweek weg en dit het liefst naar Nederland. In Amsterdam zijn we vorig jaar al geweest en dit is goed meegevallen. Ik zoek vooral een gezellige B&B, kleine studio, niet te duur hotel,... ergens in een buurt in Nederland waar er iets te doen is. Het mag aan de zee zijn, maar evengoed in een stad. We komen van Antwerpen ongeveer en willen eventueel wel een stukje rijden, maar natuurlijk geen 4u voor ergens maar een weekendje te blijven ofzo.

Omdat het hier natuurlijk vol met mensen van Nederland zit, stel ik mijn vraag maar hier. Iemand van jullie goede ervaring met een hotel/B&B/gehuurde studio in Nederland? Ik zoek vooral plekken waar iemand van jullie al geweest is en dus uit ervaring spreekt. Ik heb al heel veel opzoekingen gedaan, maar zie door het bos de bomen niet meer. Iemand die me tips kan geven, kan helpen of een goed adresje heeft? Ik hoor het graag :)
January 29, 2011 om 16:19
@ Yonesca

Wat wil je gaan doen?. Wandelen, museum bezoek, winkelen?.
Dus wat zoek je precies. Natuur, cultuur, stad, dorp?

De Fletcher Hotel groep heeft hele leuke aanbiedingen, ze hebben leuke hotels in allerlei prijsklasses. Idem dito Golden Tulip.
January 29, 2011 om 16:41
Hangt eigenlijk allemaal wat af van het weer, maar we houden van alles. Iets in de stad is leuk, maar als je iets hebt dat je mij kan aanraden dat niet in de stad ligt dan liefst wel iets waar je kan gaan wandelen en van de natuur kan genieten.

In Amsterdam zaten we net buiten de stad, maar dan hebben we de tram genomen. We hebben toen 5u door de stad enzo gewandeld, maar zijn bv ook naar de dierentuin geweest. En 's avonds hebben we genoten van een flesje wijn op de kamer. Een beetje een combinatie van alles dus :)
January 29, 2011 om 17:05
Dit is een goede.

Ik weet natuurlijk niet of het in je prijsklasse ligt.
Golden Tulip Hotel Arnhem
Arnhem is leuk om te winkelen, maar op een steen worp afstand is ook de Hoge Veluwe met het Kröller Muller Museum, het Openlucht museum, Burgers dierenpark. Airborne museum. Echt van alles dicht bij en er zijn goede busverbindingen.
January 30, 2011 om 02:04
http://www.controversy.nl/

Hier zijn we met vriendinnen geweest, was erg leuk. Het is in Noord Holland, o.a. in de buurt van http://www.broekerveiling.nl/nieuw/index.php ook erg leuk.
January 30, 2011 om 07:13
Nou doe eens een bod op vakantieveilingen!

Hele leuke hotels voor een habbekrats en door heel Nederland!
January 30, 2011 om 16:05
Heel erg aan te raden - ben er een keer geweest met een tourneetje in Zeeland - is B&B de Koningin van Lombardije in Middelburg. Wij zijn er zo ongelofelijk verwend! En Zeeland is leuk om te zijn, als je van een beetje rust houdt tenminste... Geen idee hoe ver het rijden is voor jullie, trouwens!
Fijn weekendje alvast!
:fooddiva:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.