Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Voor degenen met kinderen.....

Geplaatst door op February 16, 2011 om 03:35

Onbekend
February 16, 2011 om 03:35
wat doen jullie aan sport en evt. waar?

Groetjes Linda
February 16, 2011 om 16:22
3x in de week krachttraining en cardio op de sportschool.
Ik ga op di en wo avond als mijn man thuis is en op de zondagochtend..
February 19, 2011 om 15:05
Hardlopen. In het weekend (als mijn man thuis is) en anders 's avonds.
waar? Gewoon de deur uit en gaan :)
February 22, 2011 om 16:47
Ik probeer ook 3 x per week naar de sportschool te gaan, 's avonds als mijn man thuis is en zaterdagochtend. Het is heel dichtij dus ik ben max. 1 uur en 15 minuten weg. Verder heb ik boven een crosstrainer staan, dus als ik niet kan sporten ga ik daar 20 minuten op staan. Ook heb ik een Zumba DVD, Let's Dance voor de Wii en Wii Fit, en binnenkort krijg ik ook nog de DVD Move That Body. Keuze genoeg dus om ook thuis te doen!
February 23, 2011 om 08:55
Ben een alleenstaande moeder en ik werk in wisseldiensten. Als ik middagdiensten heb ga ik ´s morgens naar de sportschool(kan dan evt. 2 groepssessies pakken). Als ik dagdiensten heb ga ik ´s avonds en dan past er iemand op of ik breng hem bij een kennis. Zolang ben je nu ook weer niet van huis, net zoals Dominique zegt. Ik ga bijvoorbeeld in sportkleding heen en douche thuis.
Onbekend
March 30, 2011 om 11:45
ik ben mama van 3 schatten ( 3, 6 en 7 )
bij ons in belgie gaan ze vanaf 2.5 naar school.. dus tijdens de schooluren ben ik alleen.

daar ik onregelmatige uren heb ( verpleging ), kan ik regelmatig smorgens gaan sporten.
ik probeer 2 keer in de week 1.5uur naar de fitness te gaan.
af en toe teisteren we de wii fit ook thuis ( vooral in tijden dat kids ziek zijn en ik niet weg kan, of als ik nachtdiensten heb )
tis geen vervanging maar tis toch iets beweging.

ik ga ook af en toe zwemmen met 1 van mn 2 oudste... voor mijn conditie en voor hun is het een blijvende oefening
March 31, 2011 om 03:35
Twee tot drie keer in de week hardlopen. Dinsdagochtend als de oudste op school zit en de jongste op de peuterspeelzaal, donderdagochtend (hoor ik eigenlijk thuis te werken, maar dat uurtje knutsel ik er ergens anders wel weer bij) en of op zaterdag- of op zondagochtend. Elke keer zo'n 40 minuten, ongeveer acht kilometer van deur tot deur. MP3 spelertje op, lekkere beats (2 Unlimited, Mel en Kim, No Mercy) en gáán! Gezond, leuk en kost niets.
April 15, 2011 om 13:24
Binnenkort ben ik alleenstaande moeder. Buitenshuis sporten wordt dan zo goed als onmogelijk. Ik ben dus blij dat ik een hometrainer staan heb. En verder is de WII ook nog wel leuk, al kan je dat bezwaarlijk echt sporten noemen.
Onbekend
April 15, 2011 om 15:59
@Katrien: tegenwoordig kun je bij veel sportscholen je kind(eren) meenemen omdat er een oppasservice is.
April 19, 2011 om 15:42
@Sylvana: bedankt voor de tip, hier in België heb ik daar echter nog niet van gehoord. Het lijkt me trouwens ook niet echt ideaal, tegen dat ik kan gaan sporten is het 20u en dan ligt mijn zoontje al in bed. Maar ik hou het in gedachten!

Onbekend
April 19, 2011 om 15:48
@Katrien: Dat is idd wel een beetje laat om je kind nog mee te nemen ja.
April 20, 2011, gewijzigd door Luna69 op April 20, 2011 om 14:40
Zelf kom ik niet op de sportschool.

Mijn broodnodige beweging haal ik uit fietsen, wandelen en tuinieren. Kan allemaal met de kids. En in de winter pak ik geregeld de WII. Ook lekker en je hoeft er de deur niet voor uit.

Verder zwem ik bijna iedere week met minstens 1 van de kids.
April 21, 2011 om 06:11
@Katrien, hoezo kun je met de Wii niet sporten? Er zit gewoon krachttraining op, of je je pushups nou in de sportschool doet of in je huiskamer maakt niet echt uit.
April 21, 2011 om 07:22
@DaphneD: ja, dat heb ik gisteren gemerkt. Tot nu toe sloeg ik die oefeningen wijselijk over en deed alleen maar de leuke dingen :grinnik:
April 23, 2011 om 04:48
Ik sportte eerder ook op de Wii heeft me toch de nodige kilo's gescheeld. (ik was echt geen sportfanaat)
Helaas is de wii nog wel heel maar de cd's helemaal kapot en heb nog geen aanstalte gemaakt een nieuwe aan te schaffen. Eigenlijk vind ik ze ook vrij prijzig en ben ik momenteel toch het liefst buiten.
Maar als je het programma ingeeft bij Wii fit dan kan je echt wel zwaardere oefeningen doen ;)
June 8, 2011 om 16:28
BEn moeder van drie kinderen. Alle drie gaan ze naar school en heb een baan voor 80 %. Wel met diensten en dag erna vrij. Fiets regelmatig naar mijn werk, liefst 2x in de week, dat is dan 2 keer 13 km. Verder 's avonds naar ballet 2 keer per week en op vrije dagen naar de sportschool gemiddeld 2 keer per week. dan doe ik liefst twee uur. Verder proberen mijn man en ik te dansen zaterdagavond met oppas. Probeer wel elke dag iets te doen. Vroeger nam ik mijn dochters mee naar de sportschool. Nu ben ik wel eens met hun naar de bossen geweest. dan fietsen zij en ik ren ernaast. Mijn jongste is 6 jaar inmiddels en mij oudste 10. Soms blijven ze wel eens een uurtje alleen. Mn 's ochtends dan kan ik een uurtje weg.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.