Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Neuw op deze site en zie uit naar wat buddy's .

Geplaatst door op February 16, 2011 om 06:20

Onbekend
February 16, 2011 om 06:20
Hallo allemaal
Ik ben Lis en ben nieuwe hier.
Waarom hier op deze site.
Ik ben 5 kl kwijt en wil er nog graag 5/6 kwijt. Dat is misschien niet veel maar voor mij wel, want de laatste kl gaan er niet af, niet met wat ik nu eet.
Die 5 kl ben ik kwijt geraakt door dat ik 1 maaltijd verving door Modifast,wat mij op zich wel beviel. Geen honger misschien zit er wel iets door wat de honger stilt.
Maar nu wil ik met gewoon gezond eten nog eens 5/6kl afvallen, dan ben ik op een goed gewicht.
Ik ben een binnen vetter letterlijk dan, figuurlijk ook, ha, ha en ik heb dus last van dat vet rond mijn maag en middel, dus is goed om op een stabiel gezond gewicht te komen en te blijven. Mijn BMI zit op het rande van gezond.
Herkennen jullie dit.
Wat moet ik doen om dat voor elkaar te krijgen. Doorzetten! zijn er buddy’s die mij kunnen helpen.
Ik wil het dus met gezond eten doen wat ik vol kan houden niet moeilijk gewoon lekker.
Zie uit naar post.
Groeten Lis.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.