Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

bananendieet

Geplaatst door Puis op February 23, 2011 om 03:24

February 23, 2011 om 03:24
Gisteren ben ik begonnen met het bananendieet en ik ben een pond afgevallen.
Ik drink er wel koffie en thee bij en light frisdranken maar het bevalt goed.
Tevens doe ik het bloedgroep dieet maar ik heb nog van alles in huis van vóór dat ik met het dieet startte dus dat maak ik wel eerst op. Ik weeg nu 71 kilo en wil in 4 maanden 4 kilo afvallen. Straks ga ik een uurtje tennissen. Vaste prik op woensdagochtend. Groetjes, puis
February 23, 2011 om 03:49
Ik ben benieuwd of dit hetzelfde is als het bananendieet van 40 jaar geleden.
Toen ik 21 was, was dat ook in de mode. Overdag alleen 3 bananen en yoghurt en een simpele avondmaaltijd. Ik kan me niet meer herinneren wat we verder dronken, maar aangezien ik toen in een tijd zat van hard lichamelijk werken in de horeca en veel feesten zal er ook wel alcohol bij gekomen zijn.
Ik kan me ook niet herinneren of ik en anderen er echt van afvielen, wel dat ik toen 68 kilo woog. Dat bereik ik dus nooit meer.
February 24, 2011 om 00:58
Hallo dieters,
Het bananendieet houdt in dat je 's morgens 1 of 2 bananen eet en verder een bescheiden lunch en avondeten. Niet eten als je vol zit en geen toetje. Wel alcohol toegestaan bij een sociale gelegenheid. 'smiddags mag je een koekje. Google maar bij bananendieet dan vind je het wel. Het is japans. Ik doe het nu drie dagen met 1 banaan voor ontbijt en ik ben al een kilootje kwijt dus dat gaat prima!
Groetjes, Puis
Sbs
February 24, 2011 om 08:52
En bananen snoepjes???????????En bananenlikeur als als sociaal drankje?

Sorry hoor, maar er eten zoveel mensen een banaan s'morgens
en bescheiden lunch en diner.

En dan heet het gewoon fruit als ontbijt!!!

En als je net als Josephine Baker (google maar) ook nog danst in een bananenrokje kan je het Bananen Zumba noemen!!!!!!!!
March 14, 2011 om 04:37
Goh, ben ik zowaar onbewust vandaag het 'bananendieet' gaan doen...
Ik wil er wel een aanpassing bij maken...ik eet namelijk ook nog een appel vandaag. Ik noem het 'een appel en een banaan' dieet.
March 14, 2011 om 12:12
http://www.tipsbijafvallen.nl/bananendieet.htm

dit vond ik op internet,
nou als het echt zo is zaten we allemaal wel aan het banendieet! waarbij je geowon chocolade mag eten en frituren!

hmmmm
March 14, 2011 om 13:38
Ik volg ook sinds twee week het bananendieet, maar ik volg al langer het sterrenbeelddieet en dat combineer ik met het huisnummerdieet, dus op sommige dagen mag ik helemaal niks. Maar ik val wel af.
:panda:
Sbs
March 14, 2011 om 13:54
Ik denk dat het van al dat dansen komt Tangobeer.
Onbekend
March 14, 2011 om 13:54
Ik ga maar niet weer beginnen over rauwe bananen, dat zou wat flauw worden... Ik denk dat ik dan maar met het Gevulde Koeken-dieet ga beginnen. Eentje per dag, daar fleurt een mens van op.
Onbekend
March 14, 2011 om 14:02
Gedver; rauwe bananen :neen:
Ik doe het meer-dan-genoeg-en-lekker-eten-dieet en dat bevalt me :+:

March 14, 2011 om 15:07
Het bananendieet is zeker alleen voor bloedgroep ? bof ik even. Alhoewel met bloedgroep A mag je zeker aardbeien en die gaan weer aan mijn neus voorbij.
March 14, 2011 om 16:27
Bloedgroep A
Mensen met bloedgroep A kunnen het best zo veel mogelijk vegetarisch eten, veel koolhydraten gebruiken en weinig zuivel. Heilzame producten zijn bijvoorbeeld sojaproducten, zalm, makreel, sardine, olijfolie, linzen, broccoli, spinazie, prei, ananas, bosbessen, kersen, pinda’s, pompoenpitten, groene thee en koffie.

Ik heb ook bloedgroep A(A+). Vlees laten staan kost mij niet veel moeite. In de lijst met wat ik wel mag hebben staan (behalve groene thee) alleen maar dingen die ik graag eet dus dat zit wel goed.

Ik heb wel eens geopperd om een sterrenbeeld dieet te verzinnen, maar deze bestaat al:

http://www.findyourfate.com/astrology/diet/diet-sagittarius.htm

Als boogschutter mag ik eten: Eat : Lack of silica may result in lank hair, dull skin, and sores and receding of the gums. Best sources for the silica that Sagittarians need are the skin of fruits and vegetables, raw salads, green peppers, figs, strawberries, pears, apples, potatoes, oats, the husks of grains, whole-grain cereals, egg yolk.Sagittarians should eat a high protein diet, with lots of broiled poultry and fish, fresh vegetables and fruit such as beets, tomatoes, plums, cherries, oranges, and lemons , eggs, skim milk, yogurt, brown rice, and whole wheat. They should drink lots of pure water, eat four mini-meals a day rather than three large ones.

Don't Eat : Foods that particularly do not agree with Sagittarius are fats, gravies, cream, butter, candy, and chocolate. They should go very easy on alcoholic beverages, not only to avoid damage to the liver but to the skin, which coarsens and ages under the effects of liquor.

Wat moet ik nu kiezen: voor mijn bloedgroep of voor mijn sterrenbeeld? HELP!!
ISO
March 15, 2011 om 06:51
Ik zou voor je gezonde verstand kiezen!!
March 15, 2011 om 13:23
Denk je nu echt dat dit serieus bedoeld is?

Nee, natuurlijk niet!
March 15, 2011, gewijzigd door Tangobeer op March 15, 2011 om 14:42
Ik wordt hier ook nooit serieus genomen! Ben vandaag trouwens overgestapt op het alfabetdieet, want ik had zin in aardbijen.

Oh chips, dat doet ie anders nooit hoor! "Aardbeien".

:panda:
Onbekend
March 15, 2011 om 14:06
Ik heb bloedgroep B, dus ik zat vanmiddag goed met bietjes en vanavond met broccoli :DD:
Onbekend
March 15, 2011 om 14:07
:oeps: nu haal ik bloedgroepdieet en alfabetdieet door elkaar :oeps:
March 15, 2011 om 14:21
Nee Barkie, je hebt ze precies goed aangevult!:muwhahahaha:
March 15, 2011 om 14:24
@Tangobeer: Hoe eet je aardbijen? Met honingsaus en Steken ze niet als je ze probeert op te eten?
Onbekend
March 15, 2011 om 14:46
Als je aardbijen goed bakt zullen ze vast niet meer steken...
Dan moet je ze wel in arachideolie bakken natuurlijk en zoeten met agavesiroop of ahornsiroop, want honing past vandaag niet in het alfabetdieet :neen:

March 15, 2011 om 14:56
Bijen zijn een beschermde diersoort, die mag je helemaal niet eten!

Ik zie aardbijen echter niet op de rode lijst staan: http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_Rode_Lijst_(bijen) en de sambalbij staat er ook niet op! Ondanks dat ze beide rood zijn!

March 16, 2011 om 03:50
De eerste post over het bananendieet lijkt mij wel serieus bedoeld inderdaad.

Als je leest wat er mee bedoeld wordt (een banaan als ontbijt en verder gematigd eten), is het niet eens zo'n gek idee.

Het "gezonde verstand dieet" lijkt mij een prima optie ;) Niet klakkeloos een of ander weekmenu hanteren wat iemand anders voorschrijft, maar zelf blijven nadenken. Eerlijk duurt het langst, snel resultaat is vaak niet blijvend.
Onbekend
March 16, 2011 om 03:58
Wat zou het beste alfabetdieet zijn dat je kunt volgen? Ik denk de C, vanwege de Chocola, Cola, Chips, Cruesli en, vooruit, Crackers.
Aanrader! De kilo's zullen er ongegarandeerd af vliegen.

:lachen:
March 16, 2011 om 04:02
"Chiquita banaan" ben je nog vergeten...

De Letter P is voor kinderen: Pizza, Patat en Pannenkoeken (de 3 P's dus)
ISO
March 17, 2011 om 13:06
Nietinhuishalen, je kunt de aardbijen toch zelf even toevoegen op wikipedia??
March 21, 2011 om 09:54
Ach, als je die banaan niet gebruikt, kun je hem altijd nog opeten.
March 21, 2011 om 14:20
16 kilo in twee maanden, dat wíl ik niet eens nadoen...
March 21, 2011 om 14:46
Dat lukt alleen bij een bevalling...
March 22, 2011 om 05:55
Of een amputatie!!

Neuh het kan best, maar het is zó ongezond en je huid hangt er bij zoals maat 44 nu om me heen hangt.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.