Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Commerciële profielen

Geplaatst door op March 2, 2011 om 13:02

Onbekend
March 2, 2011 om 13:02
Ik lees af en toe reacties of profielen van mensen die reclame willen maken voor hun eigen product of afvalmethode.
Vaak wordt dit door anderen als irritant ervaren (ook een beetje afhankelijk van het soort reacties en de manier waarop advies wordt gegeven). Omdat ik graag in oplossingen denk, kwam ik op het volgende idee en wilde dat even hier neerzetten, want misschien kunnen jullie als valtaf er wel wat mee:

Misschien is het een idee om commerciële profielen te introduceren?
Je betaalt wat meer dan een special care abonnement, je krijgt voor de herkenbaarheid geen kroontje maar een ander tekentje bij je naam en je kan op je eigen profiel zoveel reclame maken voor je eigen website en methode als je zelf wil...
Onbekend
March 2, 2011 om 13:03
Kan het niet meer wijzigen, maar zie dat de titel niet klopt.. Commerciële profielen moet het dus zijn :)
March 2, 2011 om 13:39
@Susan is aangepast

Groet,
Clyde
March 3, 2011 om 04:18
@Susan, de een en ander wordt mogelijk in de toekomst. Als je meer informatie hierover wilt raad ik je aan om contact op te nemen met info@valtaf.nl.

Groet,
Clyde
Onbekend
March 3, 2011 om 05:48
Clyde, dank je voor je antwoord, ik ben benieuwd!
(blijkbaar zijn jullie hier al mee bezig geweest...)
March 3, 2011 om 07:57
@Susan en redactie

Dit lijkt me een goed idee.
Dan blijven de mensen die niet geïnteresseerd zijn verschoont van (sluik) reclame.
En de mensen die dat willen, betalen dan gewoon maar een beetje meer voor het feit dat ze dan daar hun product/idee mogen promoten.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.