Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

draaiarm van de actifry???

Geplaatst door Ola1988 op March 9, 2011 om 02:00

March 9, 2011 om 02:00
heej ik heb een tefal actifry al een hele poos en i love it

maar nu liet ik die draaiarm uit mijn handen vallen en die is dus kapot :(

weet iemand of je die ergens nader kunt bestellen???
March 9, 2011 om 02:00
help ;)
March 9, 2011 om 02:31
Ik zou het even vragen bij de winkel waar hij vandaan komt en anders even een mailtje naar Tefal zelf.

Via internet kom je wel bij allerlei onderdelensite's terecht. Maar rechtstreeks zou ik toch prettiger vinden
March 9, 2011 om 07:24
Ik zou het ook via internet proberen : website Tefal. Ofwel eens informeren bij de winkel waar je hem gekocht hebt. Zou zonde zijn dat je je Tefal niet meer kan gebruiken hè! Ik ben ook fan, heb hem nog maar 2 maanden maar ben er al aan verknocht.
March 10, 2011 om 10:00
Ik zou het ook via de site van Tefal proberen.
Soms sturen bedrijven gratis een onderdeel op.
March 10, 2011 om 14:19
Service / Reparaties

Heeft u problemen met uw Tefal apparaat of is uw apparaat defect? Dan raden wij u aan uw apparaat terug te brengen naar de winkel waar u het heeft gekocht. De winkelier is u graag van dienst en zal het probleem zo snel mogelijk voor u oplossen. Gelieve uw aankoopbon of de aankoopfactuur van het product te overleggen.

Heeft u vragen of advies nodig en u kunt uw antwoord niet vinden in de rubriek Vraag & antwoord op onze website? Onze Consumentenservice is te bereiken op telefoonnummer: 0318 - 58 24 24
Ma t/m do 08.30 - 12.15 / 13.00 - 16.45 uur
Vrijdag 08.30 - 12.15 / 13.00 - 14.45 uur

Houdt u bij telefonisch contact altijd het typenummer van uw apparaat bij de hand!

succes

ik heb hier vandaag ook heen gebeld voor een nieuwe filter. alle onderdelen zijn te bestelen was het antwoord.
March 11, 2011 om 06:09
dankjewel voor alle antwoorden!!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.