Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Eierdieet

Geplaatst door Puis op March 17, 2011 om 04:38

March 17, 2011 om 04:38
Hallo,
Ik ben nu bezig met de tweede dag van het eierdieet.
Sinds gisteren al een kilo afgevallen.
Ik moet er wel om denken dat mijn stoelgang op gang blijft, dus dat ik niet verstopt raak. Pruimen eten en yoghurt met zemelen.
Vanavond mag ik steak! Ik verheug me er al op!
Gelukkig is het maar 7 dagen.
Groetjes, Puis
March 17, 2011 om 12:09
Van bananendieet naar eierdieet en na dag 2 er al genoeg van hebben. Wat is het volgende dieet?

Kun je niet beter een "gezond verstand" dieet gaan volgen wat langer dan 7 dagen vol te houden is?
ISO
March 17, 2011, gewijzigd door ISO op March 17, 2011 om 12:57
7 eieren op een dag
:walgelijk:

Kan me voorstellen dat je je verheugd op je steak na een dag waarop je één grapefruit, min 2 en max 4 eieren en tomaten tot nu toe hebt gegeten.
March 18, 2011 om 02:50
Vandaag is het de derde dag van mijn eierdieet. Ik weeg nu 70 kg. Er is weer een pondje af!
Mijn streefgewicht is 67kg. Dan kan ik mijn leren broek ook weer aan. Gisteren heb ik 90 min gewandeld en straks ga ik naar bodypump. Ik voel me super goed.
Wat voor dieet doen jullie dan?
Ik heb dat boek van afvallen met Anne wel in huis maar ik las iets over dat iemand dat 2 weken had gedaan en niets afgevallen was.
Groetjes, Puis
March 19, 2011 om 03:00
Hallo lijners!
Vandaag de vierde dag van het eierdieet. Gister wel honger gehad. Ik heb een uurtje bodypump gedaan en 2 uur gewandeld en weer een pond afgevallen. Ik weeg nu 69,6 kilo. Gaat de goede kant op. Ik kan weer in een broek maat 40!
Groetjes, Puis
March 19, 2011 om 11:54
Er zit een dagboekfunctie op je persoonlijke pagina, ben je je daar bewust van?
March 19, 2011 om 13:39
Een :spiegelei2: vind ik af en toe wel lekker, maar iedere dag meermale keren toch echt niet :neen:
March 19, 2011 om 14:34
Er zijn ook wel veel kippen voor nodig die hun best voor je moeten doen om al die eieren te leggen....
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.