Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

een nieuwe lijner er bij..

Geplaatst door Christalala op March 17, 2011 om 18:46

March 17, 2011 om 18:46
Hoi,
Ik ben hier nieuw en wil mij even voorstellen. Ik woon samen met mijn vriend en heb een dochter van 12.
Ik stond 2 weken terug op de weegschaal en zag tot mijn grote schrik dat ik meer dan de magische grens van 80 kilo woog. Vreselijk! Een paar jaar geleden was de grens van 70 ook al zo erg. Maar ik word nu alleen maar steeds dikker en dikker. Dit kan toch zo niet langer. Vandaar een poging om te lijnen. Ik wil niet rigoreus aan de slag maar gewoon gezond eten. Ik ben een enorme snoeper zowel zoet als hartig. Vooral 's avonds gaat er bij mij ongemerkt heel veel naar binnen uit gewoonte, verveling, emotieeten.Vandaar dat ik nu al 2 weken na 8 uur niets meer eet alleen veel thee en water drink. Overdag mag ik wel alles van mijzelf maar met mate. Dus 1 koekje in plaats van dat halve pak. En eens wat vaker een appeltje in plaats van dat kroketje. Ik hoop dat het mij helpt als ik mijn gewicht op deze site plaats dat is wel confronterend voor mijzelf, dus moet ik wel bezig blijven. Lijkt mij leuk om met jullie te praten en steun te krijgen en geven.
March 18, 2011 om 17:12
Hallo Christalala,
ik herken je verhaal: ongemerkt komen de kilo's er bij en op een gegeven moment baal je van jezelf en vraag je je af hoe het zo ver heeft kunnen komen.
Ik voeg je toe als buddy, wie weet kunnen we elkaar steunen.
Je hebt al een goed begin gemaakt door je aan te melden op deze site, en ik weet zeker dat als je gewoon je verstand gebruikt, er al vrij snel wat kilo's zullen verdwijnen.
Veel succes!
:elmo:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.