Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Nuttige club voor mensen die veel moeten afvallen.

Geplaatst door Magriena op March 20, 2011 om 19:23

March 20, 2011 om 19:23
:halloallemaal1:

Dit is een bericht voor alle mensen die hier op valtaf.nl zitten en weten dat ze nog veel kilos kwijt moeten/willen raken. Ik heb ontdekt dat het best moeilijk is om in je eentje tegen de kilos te strijden. Een club waar je wekelijks je gewicht kan doorgeven is daarom echt een steuntje in de rug en een goede stok achter de deur. Ben je op zoek naar zo'n club kom dan kijken bij ons op BMI40plus. Je bent van harte welkom!

:bmi40plus:
Onbekend
March 21, 2011 om 12:37
Mij lijkt het wel wat! Ik heb ook pas aangemeldt, vooral voor de morele steun! Die heb ik ook liever van mensen die net als ik minstens 25 kg kwijt moeten. (ik moet er 40 kwijt)
Ik volg een koolhydraat-arm dieet. Niet met Shakes, maar gewoon door gezonde eiwitrijke voeding.

Ik ga ervoor!
March 21, 2011 om 19:52
Geweldig Mamaike,

We zien je gegevens tegemoet. De club heeft mij goed gedaan. Ik wens je hetzelfde toe.

:groetjes2: :m:agriena
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.