Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Pistolet wit afbak ( AH )

Geplaatst door op March 21, 2011 om 11:19

Onbekend
March 21, 2011 om 11:19
Zomaar 1 voorbeeld van de vele foutjes in de lijst.
Er staat 3 maal een afbak pistoletje wit AH in de lijst met slechts 1 keer de juiste waarde.
100 graam = 188 Kcal.
Er komt genoeg geld binnen op deze site om een iets andere manier van aanvullen van de lijst te maken.
Modereren bijvoorbeeld.
March 21, 2011 om 13:50
Ik heb inmiddels bijna 20 duizend dubbelen uit de tabel verwijderd.
Er staan er nog steeds in, dat weet ik en dat zal ook wel zo blijven. Voornamelijk omdat de mede afvallers allemaal hun eigen manier van omschrijven hebben. De een uitgebreider dan de ander.
Met hulp van een heleboel mensen die de fouten tegen komen haal ik er wekelijks nog minimaal 10 uit de tabel. Die ik dan samenvoeg om te voorkomen dat het uit eet dagboeken verdwijnt.

Ik doe de tabel door omstandigheden al ruim een jaar alleen.
Krijg daar niet voor betaald en ben dan ook niet echt gecharmeerd van dit soort kritiek.

Ik zal proberen uit te dokteren, de info die je geeft is dermate minimaal, welke van de afbak pistolet de juiste is en de andere 2 daar aan vast koppelen.

Als je weer een fout signaleert, graag melden, maar dan wel met alle relevante informatie. Ik ben namelijk niet helderziend en ik kan van de Albert Heijn, net als alle andere supermarkten geen waardes controleren op hun website.
Ik moet het echt hebben van jullie als mede afvaller om de juiste waardes op een verpakking door te krijgen.

Er komt genoeg geld binnen op deze site om een iets andere manier van aanvullen van de lijst te maken.
Modereren bijvoorbeeld

Dat soort site's zijn er met bosjes.
De charme van deze site is nu juist dat ieder zijn/haar gebruikte artikel mag toevoegen.

Wat je met modereren bedoelt snap ik niet.
Controle? Voor dat een artikel naar de tabel verhuist is het eerst door mij gecontroleerd.
Als ik mijn twijfels heb of als het er al instaat, komt het niet in de tabel.
Voor de fouten van mijn voorgangers ben IK niet verantwoordelijk, maar ik ruim wel al ruim een jaar die puin zooi op.
March 21, 2011 om 14:20
Ik wil best samenvoegen verbeteren. Maar ik zie er a) geen 3 en b) geen één met 188 kcal. Welke is de goede die jij bedoelt?

Product toevoegen
Naam Merk Eenheid Energie
pistolet, afbak ah 100 gr 314
pistolet, bruin ah 100 gr 220
pistolet, bruin afbak ah 100 gr 244
pistolet, bruin voorgebakken ah 100 gr 326
pistolet, meergranen afbak ah biologisch 100 gr 250
pistolet, voorgebakken ah euroshopper 100 gr 220
pistolet, wit ah 100 gr 240
pistolet, wit afbak ah 100 gr 250

Er staat maar 1 afbak pistolet, wit. De andere is een pistolet, wit die je afgebakken kunt kopen.
March 22, 2011 om 11:16
@vintage1957: Dat er genoeg geld binnenkomt om de calorietabel te beheren zie je verkeerd. Je biedt Boekenkind ondersteuning als je duidelijk aangeeft wat fout is. Je helpt haar niet door je ontevredenheid te uiten over de calorietabel. Dankzij haar is hij beter dan ooit. Er staan inderdaad nog foutjes in, maar je kunt je dagboek gedetailleerder bijhouden dan op andere sites, waar ze gemiddelden nemen van productsoorten en merken. Ik hoop op je begrip en medewerking.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.