Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Nu begin ik dan echt.....

Geplaatst door Belle06 op March 21, 2011 om 15:20

March 21, 2011 om 15:20
Na een aantal jaren aangemodderd te hebben met ww en dan weer aankomen, wil ik nu toch echt de vastzittende zwangerschapskilo's eraf hebben.
Ik ben inmiddels al 4 jaar moeder, en ik vind dat het tijd wordt.
Ik ben een moeder van 32 en heb dus een zoontje van 4.
Ik vind het nog wel moeilijk om te weten wat en hoeveel je moet eten om af te vallen bij de ww moesten we punten tellen maar daar werd ik niet goed van, ik sloeg daarin door.
Dus als iemand een keertje mijn voedingslijst wil bekijken of andere tips heeft dan zijn die zeer welkom.
Ook vind ik het fijn om samen met anderen af te vallen dus vandaar dat ik op dit forum kom.
Samen komen we er wel.
March 22, 2011 om 07:37
Hoi, ik ken t wel een beetje hoor, na mijn eerste viel ik keurig de zwangerschaps kilootjes af!!! Maar bij nr 2 lukte t me echt niet!!! Slecht 15kg van de reeds 30kg aangekomen kilo's, niet heel slecht maar ook niet geweldig!!! Toen we voor nr 3 zouden gaan werd ik zwanger van een tweeling!!! En nu denken de meeste dat je t zo druk hebt met 4 kids, dat je wel graatje mager moet worden, dat drukke klopte wel helaas de rest niet.... Nu de tweeling 3,5jaar is wordt t toch wel eens tijd... bij mij was de druppel dat mijn dochter vroeg of ik een koprol wilde maken , dat lukt me dus niet meer!!!! EN DIE KOPROL wil ik weer kunnen maken hahahaha
Ik ben maandag begonnen met t boek van Anne en moet zeggen ik vind het heel goed te doen, ik eet wat er staat voer alles in op de site qua bewegen en eten etc... nu ben ik benieuwd naar mijn eerste week!!! Hahahahahaha
Dussssss.... succes met afvallen en idd samen moet t toch gaan lukken !!!
Groetjes Erica
March 23, 2011 om 08:37
Oh, het is vaak doffe ellende. Gaat het de hele dag goed, kom je thuis van je werk, honger.... nee trek in iets..... maar wat?? Dan mis ik even dat ik de koningin ben en kan roepen naar mijn lakeien dat ik direct een magere heerlijke salade wil eten. Nee, dan eerst iets bedenken en in die tijd...hup...in de fout. Verslaving aan chocola, bijna een ziekte.
Maar.... ik ga nu inderdaad beginnen. Ik heb het idee dat dit een prettige site is om geinspireerd te raken!
dus... ja ik ga dan nu echt beginnen en wens allemaal heel veel succes!!!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.