Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Welke boek van afvallen?

Geplaatst door O0dolfijn0o op March 26, 2011 om 03:31

March 26, 2011 om 03:31
Hoi,

Welke boek doe je bezig afgevallen??
Ik heb geprobeerd van valtaf boek. Het blijft niet gelukt! :(
Hoe kan dat nou?
Omdat ik wil van dit jaar afvallen, want volgende jaar in mei ga ik trouwen met mijn aanstaande man. In herfst krijg ik 'n trouwjurk passen!
Daarom ik weeg nu tussen 87 a 89 kg. Ik wil liefst terug naar tussen 70 en 75 kg!
Ik doe 3 x per wk sportschool.

Alvast bedankt...
Onbekend
April 3, 2011 om 13:37
Toen ik wilde gaan afvallen heb ik eerst een week lang diverse dieetmethodes onderzocht om te bekijken welke ik gemakkelijk zou kunnen, of willen, toepassen in mijn situatie.
Diverse methodes vielen daardoor af, want een methode zoals koolhydraatarm of vetarm, met veel shakes, met voorgeschreven menu's, bloedgroepdieet leken mij, voor mij, niet haalbaar of zag ik niet zitten.

Wat erg belangrijk is dat je ervan overtuigd bent dat een dieet bij je past + haalbaar is.

Heel gemakkelijk:
vervang witte koolhydraten, brood/rijst/pasta door een volkorenvariant
eet zo min mogelijk kant-en-klare dingen, dus niks uit pakjes/zakjes of wat in de fabriek is gemaakt (dus ook geen koekjes of chips e.d.)
eet geen gefrituurde dingen
eet alleen dingen die een toegevoegde waarde hebben voor je lichaam
April 4, 2011 om 06:22
Je zou ook het boek kunnen gaan lezen van Amber Albarda. Sluit ook aan bij wat Barkie al neergezet heeft.
Onbekend
April 4, 2011 om 07:02
Ik vind deze boeken erg goed en handig:

Afvallen voor Dummies
Afvallen op maat van Tatjana van Strien
Weet wat je eet, alles over afvallen (Voedingscentrum)
April 8, 2011 om 02:50
Hoi
Ik ga zelf naar de bijeenkomsten van Weight Watchers. Het werkt voor mijn heel goed. Je gaat dan elke week naar een bijeenkomst. Word ook daar discreet gewogen. Dat vindt ik een enorme stok achter de deur. Dan krijg je weer elke keer nieuwe tips mee. En ik ben nooit de enigste. Er zit ook iemand die is 40 kilo kwijt. Iedereen die daar zit valt trouwens af. Het is gewoon zo motiverend. Was trouwens ook iemand die wou afvalleen voor haar trouwjurk en dat was gelukt. Alleen later moest je jurk ingenomen worden want ze was nog meer afgevallen.

http://www.weightwatchers.nl/Index.aspx

Je kan op de site via je postcode zoeken voor 1 bij jou in de buurt. Als je het wat vindt natuurlijk.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.