Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

ERVARING MET OBESIMED.........?

Geplaatst door op April 3, 2011 om 04:29

Onbekend
April 3, 2011 om 04:29
Hoi Hoi,

Ik denk erover om tijdelijk obesimed te gaan nemen,ik heb geen ervaring met middelen.
Ik ben 1.64 en weeg 66 kilo&wil 4 kilo afvallen en dat lukt dus steed niet.!
Ik wil het gebruiken als ondersteuning bij een gezond eet/leefpatroon.(vegetarisch).
Ik wil heel graag horen van mensen die hier ervaring mee hebben.
Vragen:Bijwerkingen,effekten,kun je ook minder dan de aanbevolen dosis nemen.......e.d
Ben benieuwd.

Groetjes.

April 4, 2011 om 07:34
Hallo,

Obesimed is toch als je meer kilo's wil afvallen dan 4?
Zou er voor 4kilo niet aan beginnen alsk jou was.
Ze zijn duur en wie weet werken ze helemaal niet.
De pillen zorgen voor een vol gevoel, misschien kun je dat met iets anders ook bereiken? Heb wel eens gehoord van Juso vezels. Is dat een idee? Dacht dat 1 bus iets van 12euro kost.

suc6!
April 4, 2011 om 10:31
Volgens mij is obesimed alleen voor mensen met obesitas.
April 10, 2011 om 08:07
hoi
ik heb ze ook gekocht, en ik merk het wel hoor ik heb de hele
dag een vol gevoel, en ik eet ook maar drie keer per dag en meer niet.

nog meer mensen ervaring hier mee?
April 10, 2011 om 10:01
Bij mij hiep het niets, pillen is sowieso niets voor mij, ik vergeet ze in te nemen voor elke maaltijd..... Dus dan ben ik klaar met eten en dan denk ik pas aan die pillen. Ik ben in 3 maanden nu 12 kilo afgevallen. Puur en alleen door te minderen. En ik merk dat ik niet eens meer veel op kan. Mijn maag is eraan gewend en ik heb sneller een vol gevoel.

Dit is en blijft tot nu toe voor mij het enige dieet wat werkt.

Ik hoor ook vaak dat er zoveel "troep" in die pillen zit. Weet niet hoe het zit met Obesimed.

Ik zou zeggen voor die 4 kilo, eet gewoon eens een tijdje minder dan dat je nu eet en laat de chips en calorierijke tussendoortjes staan of vervang ze door iets anders. En heel veel water drinken!

Succes met je beslissing.
Onbekend
April 10, 2011 om 12:47
Als het om slechts 4 kilo gaat zou ik geen pillen of zo gaan kopen.
Die 4 kilo kun je ook bereiken door even kritisch naar je huidige eetpatroon te kijken en daar een paar simpele aanpassingen in doen.
Maar dan moet je wel een voedingsdagboek invullen natuurlijk.
Onbekend
April 17, 2011 om 09:52
Als je die bij de apotheek gaat halen, krijg je ze sowieso niet mee, want je moet een BMI hebben van 25 of meer, en dat heb jij volgens mij niet.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.