Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Geen onderwerp

Geplaatst door Sbs op April 3, 2011 om 06:33

Sbs
April 3, 2011 om 06:33

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo Clyde even een vraag.

Ik ben lid van de club Spiriualiteit en afvallen.

Nu gebeurt er steeds het volgende:
Ik kan wel de laatste discussie lezen omdat ik deze ractie op mijn emailadres binnen krijg en reageren maar als ik het dicussieforum aanklik krijg ik steeds dit bericht:

Er is een fout opgetreden
Er kon geen connectie gemaakt worden met een webserver, mogelijk zijn alle beschikbare servers overbelast. Probeer het later nog eens.

An error has occured
No connection to a webserver could be established, all available servers are possibly overloaded. Please try again later.

Ik kan wel de club aanklikken en laatste discussie lezen en reageren maar op het dicussieforum zelf kom ik niet?

Uitgeprobeerd maar krijg dit op alle momenten vd dag/avond.

Overal en op ieder forum en heel valtaf kan ik komen en aanklikken behalve hier????

Kan jij of iemand anders mij uitleggen waaarom dit is en of meerdere mensen dit hebben?

Bvd
SBS

April 3, 2011 om 09:39
En als je het rechtstreeks via hier clubs, spiritualiteit en afvallen en dan naar clubforum gaat en dan in de discussie? Dus zonder de e-mail link.

Verder van welke variant van valtaf ben je lid?
valtaf.nl
valtaf.ad.nl
valtaf.be

en zo hebben ze er nog een aantal websites.
Sbs
April 3, 2011 om 09:58
Ik ben er weer in, weet niet hoe want ik heb zoveel aangeklikt en gecontroleerd.

Sorry voor de overlast
April 3, 2011 om 10:20
Sbs

Maakt niet uit als het maar weer werkt.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.