Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Fast fit

Geplaatst door op April 3, 2011 om 08:24

Onbekend
April 3, 2011 om 08:24
Sinds kort hebben we bij ons in de sportschool Fast Fit. Je sport dan 2 keer 4 minuten op een apparaat en je doet per keer een hele workout en je verbrandt ook nog eens 800 kcal. Na 2 maanden ben je veel strakker in je velletje en ben je 2 % vet kwijt. Wie heeft hier ervaring mee?
April 4, 2011 om 03:30
Ik heb er ervaring mee. Ik heb de instructies gegeven voor het apparaat. Ik ben er dus bekend mee.

800 cal verbranden in 8 minuten kan gewoon niet. Dat is onmogelijk. Het principe is alsvolgt.

Het is goed om te bewegen en met een training waarbij je binnen 15 minuten weer buiten staat is het ellement tijd geen excuus meer. Hierdoor kan je dit drie keer in de week doen.

Het nadeel is dat er vrijveel kracht op de rug komt te staan bij het afrollen. Zeker met de grote kracht die daar op komt te staan.

Iedere training heeft zo zijn voor en nadelen. Probeer het een keer uit en ervaar het. Stuk gaan doe je.

Als je nog meer vragen erover heb hoor ik het graag.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.