Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

groene koffie

Geplaatst door Yoyo76 op April 3, 2011 om 14:50

April 3, 2011 om 14:50
Heeft iemand hier ervaring met groene koffie? Hij staat nog niet gemeld als dieetmethode, maar het schijnt wel goed te helpen. Ik ben benieuwd...

Groetjes, Yoyo
April 3, 2011 om 15:01
@Yoyo34

Die vraag is al eerder gesteld.
Ik denk niet dat de redactie het toe gaat voegen.

Als je bij: Zoek op site - green cafe in typt en je vraag veranderd in zoek op forum.
Kom je een aantal artikelen en reacties tegen over groene koffie.
Waaronder de nadelen. En de waarschuwingen die al uitgebreid in 2010 uit zijn gegaan over dit spul.

Het is jouw leven en lijf. Maar ik hoef niet.
April 3, 2011 om 15:13
Bedankt boekenkind. Ik kon via de zoekfunctie vrij weinig vinden.
Maar blijkbaar moet ik de engelse naam gebruiken. ;)
April 3, 2011, gewijzigd door Boekenkind op April 3, 2011 om 16:24
@Yoyo34

Dat klopt. green coffee . Sorry ik schreef het fout.
Het schijnt in Nederland een andere samenstelling te hebben, maar dan nog. Ik waag mijn lijf er niet aan.
Green Coffee topics o.a.
April 4, 2011 om 06:33
Heb het geprobeerd.. vind het al nix dat je het een half uur moet drinken voor je gaan ontbijten.. dus moet je zitten wachten. Ik drink normaal geen koffie maar vond dit wel om te drinken.. heb het 2 weken gebruikt maar kreeg er echt diarree van en hart kloppingen en viel totaal niet af. Dus er weer mee gestopt. Heb er dus geen baat bij gehad.
April 4, 2011 om 12:07
Bedankt voor je reactie George! :)

Wow, hartkloppingen? Zou er dan toch nog een soort speed in zitten? Ik dacht dat ze in Nederland niet meer van die troep mochten verkopen...

Wachten op ontbijt hoef ik niet als ik eerst direct de koffie drink als ik uit bed kom, daarna douchen aankleden etc. Ben ik toch bijna een half uur verder. ;)
April 5, 2011 om 16:51
Ik heb bij ons in België al oploskoffie van Nescafé gezien met groene thee, ik had er een kortingsbon van, maar die kostte redelijk veel, zelfs met die kortingsbon bleef ik het overdreven vinden. Dus heb het niet gekocht.

Voorts ken ik er niets van, hou het bij groene thee... en gewone bruine koffie...
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.