Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Even voorstellen

Geplaatst door Ka85 op April 13, 2011 om 05:04

April 13, 2011 om 05:04
Hallo!
Ik ben Karen, 26jaar en ik ben sinds maandag echt aan het lijnen!
Ik dacht afgelopen weekend.. wat die andere kunnen kan ik ook!!! Dus aan de slag!
Door gebeurtenissen in het verleden heb ik een eetstoornis ontwikkeld. B.E.D. Ook wel eetbuien genoemd... Hiervoor ben ik in behandeling geweest en ik heb nu al jaren geen eetbui meer gehad! Dus kan wel zeggen dat ik geen eetstoornis meer heb! In mijn hoofd blijft wel hangen dat ik niet streng mag dieeten ivm terugvallen of doorslaan de andere kant op... hier hield ik me altijd aan vast als ik wat lekkers nam.. als ik nu niks lekkers neem sla ik misschien weer door... makkelijk excuus dus! Dat is nu klaar! Sinds maandag let ik super goed op mijn eten!! Geen slechte tussendoortjes meer als koekjes, snoepjes, chocolade.. hoe moeilijk dat ook is!! Als tussen doortjes neem ik nu komkommerschijfjes en fruit! (appel, mandarijn).
De rest van mijn maaltijden hou ik een beetje zoals ze waren omdat ik daar niet veel slechts aan kon ontdekken! Behalve de chocolade pudding na het avondeten. Dat word dus magere yoghurt vanaf nu!

Ik hoop dat het me gaat lukken!!
Ik bleef bijkomen van de slechte tussendoortjes en het weinig drinken!
NU dus elke dag de fles water leeg! 2 liter!!

Ik hoop dat ik hier wat steun kan vinden in moeilijke tijden!

Groetjes!!
Karen
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.