Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

WeightCare maaltijdshakes ervaringen??

Geplaatst door Hoppatjee op April 13, 2011 om 07:40

April 13, 2011 om 07:40
Ik zag op internet dat ze bij de Tuinen verkocht worden. 200ckal per maaltijd.
En dan is het geloof ik de bedoeling om als ontbijt en/of lunch zo'n shake te nemen? En avondeten kun je gewoon normaal? Nou ja wat ik eigenlijk wil weten is , zijn er mensen waarbij dit gewerkt heeft?? :)

Groetjes en kus , Lo
April 13, 2011, gewijzigd door Charisleia op April 13, 2011 om 14:37
Ik gebruik dit wel eens, maar heb het eerder gebruikt als maaltijdvervanger ontbijt EN lunch.

Ja, je valt er van af, maar met maaltijdshakes zit het gevaar erin dat je daarna weer aankomt.

Je kunt zo'n shake namelijk prima gebruiken als maaltijdvervanger als je minder calorieën wilt binnenkrijgen, maar als je dan het aantal calorieën per dag weer opbouwt moet je wel weer heel goed opletten dat je niet in een keer veel meer calorieën binnen krijgt.

Overigens kun je op de weightcare site meer info vinden... om op gewicht te blijven kun je het bijvoorbeeld 1 dag per week doen.

Ik gebruik overigens enkel de chocoladesmaak, maar ben wel benieuwd hoe de andere smaken zijn

Ik hoop dat je wat aan deze info hebt!

:charisleia:
April 14, 2011 om 00:48
Ik gebruik liever de maaltijd muesli, dat lijkt meer op een normaal ontbijt ;-)
April 14, 2011 om 03:42
Ieder z'n ding... ik snap best dat je naar zo'n shake zit te staren en denk " En hier moet ik nou de hele ochtend op door?"

Ik vind ontbijten lastig omdat ik 70% van de tijd gewoon geen zin heb om te eten 's ochtends (Ja, helaas, enkel 's ochtends... zou best over de hele dag mogen :hehe: )

En dan is zo'n shake, die in mijn geval smaakt naar lekkere stevige chocomel, best een goede oplossing :happy:

:charisleia:
April 14, 2011 om 06:02
Ja, ieder haar ding ;)
April 21, 2011 om 14:19
Ik heb het ook geprobeerd. Hield het nog geen dag vol. Vind die shakes echt niet lekker! Maarja dat is mijn ervaring geweest...
April 22, 2011 om 06:45
Ik gebruik de shakes als ontbijt en als lunch.
Persoonlijk vind ik dat het makkelijk vol te houden is.
Tussen door eet ik iets van fruit en voor het avondeten eet ik gewoon.
Ik vind banaan, aardbei, bosvruchten en vanille lekker en de chocolade vind ik minder.

Succes ermee
Onbekend
April 22, 2011 om 17:14
Ik vind die shakes altijd te zoet... vooral mijn ontbijt wil ik graag hartig, want als ik met zoet ontbijt, heb ik snel daarna alweer trek.
En daarbij vind ik dat je het best kan afvallen met een dieet dat het dichts bij je normale eetgewoonte ligt... zo kom je volgens mij het minst snel aan als je stop met je dieet...
May 10, 2011 om 01:50
Ik maakte de shake altijd met magere yoghurt, dan heb je nog een beetje het idee dat je eet. Ik vond de vanille smaak het lekkerst en helemaal als je er ook nog wat aardbeien doorheen doet.
May 10, 2011 om 02:37
ik doe nu sinds 2 dagen ochtend en lunch met de shake, goed te doen tot nu toe ;)

May 10, 2011 om 07:08
Ik ben sinds 5 mei bezig met weightcare, mis het brood wel. Ik doe plan B:ochtend en lunch een shake ... Ben nog niets kwijt, hopelijk komt dat snel!
May 10, 2011 om 08:08
Ik heb vanmorgen voor het eerst een flesje vanille gepakt, vanmiddag kwark (had ik nog staan op het werk) met aardbeien. Vanavond dan een reep of shake. Ik moet nog naar de winkel want heb alleen repen liggen en een kant en klaar flesje.
Onbekend
January 10, 2012 om 15:08
Hallo, ook ik ben beginnen met Weightcare ( eigenlijk net sinds gisteren ) , ben benieuwd...de tweede dag is nu bijna ten einde en moet zeggen goed doorgekomen...
Merk ook nog niets in mijn gewicht maar heb net 2 dagen gehad. Hoop wel dat dit gaat komen.
Succes allemaal !!!
January 18, 2012 om 06:40
Het nadeel aan die shakes is dat als je ermee stopt en gewoon weer gaat eten je in no time weer aankomt. Ik was in 4 weken 4 kg kwijt met ontbijt&lunch een shake, tussendoortje fruit en 's avonds gewoon normaal eten, in de weekenden deed k niet aan de shakes. Ik ben er ook mee gestopt omdat de shakes me de neus uitkwamen en erbij sporten is haast niet te doen, na het sporten ben je zo slap als een vaatdoekje ;-). Plus werd ik er erg winderig van, verschrikkelijk!!
Ik denk dat als je gewoon gevarieerd en gezond eet je net zo snel afvalt en dat ben ik dus nu ook aan het doen. Ontbijt doe ik nog wel eens met een shake omdat ik niet zo'n ontbijter ben.
De chocolade shake vind ik trouwens echt niet lekker! Erg chemisch smaakje.
February 1, 2012 om 15:30
ik vind weightcare best goed te doen eigelijk de vanilleshake en aarbeienshake vind ik lekker en het muesli ontbijt maar de bosbessenshake vind ik niks ook vind ik de chocolade toetjes niet echt lekker. heb het 5 dagen mini kuur gedaan en het werkt wel en mischien is het wel zo : bij normale dieten mag je geen chocolade geen roomsauzen enz daar krijg ik da heel veel zin in (vooral omdat ik het dan niet mag :P) bij weightcara zit in elke reep chocolade en de champignonnenpasta heeft ja een soort van roomsaus . het voordeel is ook dat je meteen weet hoeveel je mag zonder heelveel gemeet en geweeg soms heb ik wel het gevoel van aaah dit is echt te weinig maar het vult wel dus dat scheelt voor mij dus best positief behalve de prijs die is best duur. pas gelede shakes van de aldi gehaald van vitalis ( moet ik nog gaan proberen ) maar die waren best goedkoop alleen nu niet meer verkrijgbaar..
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.