Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Magic Bullet, of Merlin 123

Geplaatst door An op April 24, 2005 om 12:48

An
April 24, 2005 om 12:48
ik heb een wonderboy...net hetzelfde als d emagic bullet maar ook de helft goedkoper. Ik vind hem geweldig!

p.s.: als je prut krijg moet je iets korter malen he ;)
May 5, 2005 om 14:35
Vorige week hebben ze bij Kassa ook een aantal TELL SEL dingen onder de loep genomen waaronder ook de Magic Bullet en deze kwam niet echt voordelig uit de bus.

Dus ook alle "klonen" van dit apparaat zullen wel een nog mindere werking hebben.

Er wordt trouwens een Merlin aangeboden voor € 20,-- op marktplaats voor wie nog een rap slagroomkloppertje nodig heeft.

Ik heb zelf de Quick-Cheff van Tupperware. En die doet wat ie belooft. 't Zelfde principe alleen dan doe je het handmatig (tikt weer lekker aan in de calorietjes ;)). Hierdoor heb je wat meer controle over de "fijnheid" van je uitje sla of wat je er ook maar in wilt hakken en/of kloppen. Hij kost 50 euri dus is niet echt goedkoop maar tot nu toe is ie elke cent waard geweest.

Duck
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.