Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Nieuw hier.

Geplaatst door Lyanna75 op May 13, 2011 om 18:19

May 13, 2011 om 18:19
Hallo allemaal,

Ik heb mij hier net aangemeld.

Ik ben 36 jaar, getrouwd en een zoontje die de 19e 2 jaar wordt. Wij hebben een groot akkerbouwbedrijf en zodoende ben ik fulltime moeder.

Ik heb bijna 10 jaar gewerkt als taxi-chauffeuse en ben daar officieel eind juli 2009 daarmee gestopt. Dit was aan het einde van mijn zwangerschapsverlof.

Ik weeg nu 103 kg, wil graag terug naar 75 kg. Wij zijn ook bezig voor een 2e kindje en aangezien dit niet makkelijk gaat en ik niet lekker in mijn vel zat de laatste tijd heb ik heel veel gesnaaid en door omstandigheden moeten stoppen met sporten.

Ik heb zelf fibromyalgie, tendinopathie (chronische peesontstekingen), artrose, vit. B12 tekort, te hoog cholesterol (familiair) en te hoge bloeddruk en krijg daar medicatie voor (familiair).

Afgelopen woensdag hebben ze bloed geprikt ivm vermoeden schildklier, maar ook weer geprikt nu op cholesterol, nierfunctie, leverfunctie, seniorenpakket (CRP, Hb, MCV, glucose, kreatinine, Tsh-diagnose) en op indicatie van Natrium en Kalium. Hier nog geen uitslagen van, dus ben benieuwd of hier nog wat uitkomt. Maar dat zal ik aankomende maandag wel horen. En wat er eventueel allemaal aan moet gebeuren, zoals misschien wel diëtist.

Ik hoop dat ik hier veel aan deze site heb, bij toeval via iemand hier terecht gekomen. Wist niet dat deze site er was.

Iedereen heel veel succes met afvallen.

Nu ga ik gauw verder kijken wat hier op deze site te vinden is.

Fijn weekend allemaal.
May 15, 2011 om 02:26
Veel succes!

Wie weet vind je hier lotgenoten die je kunnen ondersteunen.

:erinn:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.