Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

aubergine

Geplaatst door Cipra op May 14, 2011 om 14:59

May 14, 2011 om 14:59
aubergine, rauw (bron: nevotabel)
staat geen eenheid bij om deze in te kunnen vullen.
May 14, 2011 om 15:57
@Cipra

Eenheden mag jezelf toevoegen.
Ik voeg die niet toe, ik kijk alleen of het goed is verwoord en een beetje kan kloppen.
Zelf gebruik ik de eenheden zelden. Ik weeg alles af.
Een aubergine heeft geen standaard gewicht, vandaar.
Mijn ijsje weer wel, dus dat vul ik wel in.
May 14, 2011 om 18:52
Er stond helemaal niks, ook geen gram oid om te selecteren. Het was een spook-produkt dat ik niet kon toevoegen of wijzigen, op geen enkele manier. Nu staat er wel gram bij. Opgelost.
May 15, 2011 om 00:59
Nee wijzigen kunnen alleen de redactie en ik.

Maar, als ik het goed begrijp nu, stond er alleen maar aubergine bron: nevo tabel maar verder geen Eiwit, koolhydraten en vet waarde?
Nee dat is dan niet goed.
Ik ga eens even kijken.
Als dat er wel stond en je wil toevoegen dat een gemiddelde aubergine 150 gram weegt. Dan klik je op eenheid toevoegen. Je kunt dan zelf aangeven stuk = 150 gr.
May 15, 2011 om 01:08
Precies. Er stond geen enkele eenheid achter "aantal", ook niet gram, dus dat vakje bleef blanco, de voedingswaarden verschenen niet en het knopje toevoegen/bevestigen werd ook niet aanklikbaar. Ik heb dit 1x eerder gezien. Omdat ie het nu wel doet, denk ik niet dat het om een fout in de tabel gaat maar om een hapering van een systeem. Dit topic zou naar "Vragen over de site" verplaatst kunnen worden met de vraag "wat is de oorzaak van zo'n tijdelijk blanco produkt?". Of verwijderd als het euvel mijn browser/verbinding is en niemand anders hier ooit last van heeft.
May 15, 2011 om 04:33
Ik heb hier nog nooit last van gehad en ook nog nooit over gehoord/gelezen.
Misschien zat je browser cache een beetje vol.
De mijne leegt zich standaard als ik de computer uitzet.
Je browser cache legen is (als je dat nog niet wist :DD: ) het verwijderen van oude zoek vragen. Je zoek geschiedenis verwijderen dus.
Dat helpt vaak, ook met traag zijn van de site.
De site werkt sowieso beter op Google chrome.
Mits, zoals bij mij, AVG of McAfee niet dwars liggen.
Als die twee niet goed werken door een fout in hun programma, werke google chrome ook niet meer.

Ik zou het probleempje overigens wel aan Clyde melden.
Ze zijn met de site bezig, er komt een nieuwe release, het kan daar een uitvloeisel van zijn, maar ik denk het niet.
May 15, 2011 om 08:10
Ik hou van opgeruimd-staat-netjes en van delegeren, alle opruimingsprocessen draaien hier volautomatisch. Behalve het huishouden. Daar zoek ik nog een soort Clyde voor. :lachen:
May 15, 2011 om 10:19
Hier idem.

Huis schoonmaken? Moet dat? :gaap:
O, nou als ik er aan denk zal ik dat eens doen.
Ik haat huishoudelijk werk. Pas als het echt niet meer kan :shy:, maar anders? jammer dan. :muwhahahaha:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.