Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

29 mei tot 5 juni: -0,5 to 1 kilo

Geplaatst door Anna84 op May 28, 2011 om 03:27

May 28, 2011 om 03:27
Wie doet er mee om komende week, van zondag tot zondag, tussen een halve kilo en een hele kilo te verliezen?
Hoop dat er heel wat mensen mee doen, want hoe meer zielen, hoe meer steun!

Ik ga morgen wegen en dan mijn gewicht hier neerzetten.
May 28, 2011 om 06:48
Ik doe ook mee.:scale:
May 29, 2011 om 06:18
I'm in, we hebben nu een 1 kilo per week verlies topic, maar eigenlijk zouden we daar een 500 gram tot 1 kilo verlies per week topic van moeten maken, vind ik. ;)
May 29, 2011 om 07:57
Ik doe mee!
Vanochtend 58.7, volgende week dus 57.7-58.2.

Heb wel een drukke week met tentamens en scriptie, dus probeer vooral op gezond eten te letten.
May 29, 2011, gewijzigd door Anna84 op May 29, 2011 om 08:01
Dat vond ik dus ook amm, dus daarom dit topic.

Mijn gewicht vandaag is 85.8

Dus zondag 84.8-85.3
May 29, 2011 om 14:51
Ik doe ook mee.

Vandaag: 60.4

zondag: 59.4-59.9

Zal lastig worden, deze week ook niks kwijt. Zelfs 0.2 kg erbij. Maar we gaan ons best doen.
May 30, 2011 om 07:48
Beter laat dan nooit. Gewicht op zondag 78.2
doel volgende weekzondag 77.7 - 77.2:weegschaalrose:
May 30, 2011 om 08:36
Ja, ik doe ook nog mee :) (omdat 1 kilo inderdaad te veel is)
Gisteren woog ik 59.5 Kg, ik ga voor de 59.0!
Hoe gaat het hier op dag 1?
May 30, 2011 om 09:23
Vandaag 2 ons eraf!

Nu moet ik wel zeggen dat ik afgelopen weken me schandalig gedragen heb wat eten betreft, ben ook weer aangekomen, dus vermoed dat het zomaar eens heel hard kan gaan deze week (vocht).
Will see, belangrijkste is dat ik weer gezond en normaal ga doen.
May 30, 2011 om 12:14
Hier ook een goede zondag en maandag. Woog vanochtend 58.2, dus heb m'n doel al behaald :D
Ach, ik weet ook dat ik van dag tot dag veel schommel, alleen het weegmoment op zondag telt.
Moet zeggen dat ik het s'avonds vaak wel moeilijk hebt. Gister waren de winkels gelukkig al dicht en had ik niets in huis. Vanavond lekker klimmen.

Onbekend
May 30, 2011 om 14:00
Ook ik ga ervoor. Mijn streven is 1 kilo per maand, maar de eerste stappen gaan het hardst, dus ik ga voor 0.5 kg deze week. Veel s6 allemaal.
Woog vanmorgen 77.5, dus volgende week maandag 77 :schopondermijnkont:
May 31, 2011 om 09:24
ik doe ook mee heb mij gisteren gewogen
86.3 kilo dus aankomende zondag wil ik 85.8 wegen
May 31, 2011 om 13:36
Leuk dat je meedoet leanneke!

Ik vind een week altijd zo lekker behapbaar. Want alle kilo's die je in maanden uiteindelijk kwijt wilt... dat is zo ver weg nog allemaal. En lekker week voor week werkt wel fijn.

Ik ben ook nog steeds goed bezig!
En mijn gewicht gaat tot nu toe in een dalende lijn.
May 31, 2011 om 13:54
Ik was vanochtend al superblij! Ik woog voor het eerst onder de 60! De weegschaal twijfelde tussen de 59.8/59.9. Die eerst 5 had ik nog nooit eerder gezien dus dat was al toppie! Nu nog vasthouden tot zondag....maar ik weet dus dat het kan.
May 31, 2011 om 16:22
Hallo,

Kan ik nog meedoen ? Ik woog gisteren 76,4 kg en hoop volgende week maandag 75,4 te wegen of een ietsiepietsie meer.
May 31, 2011 om 17:08
Het eerste onsje is weg. :)
June 1, 2011 om 02:33
Hmm, 59.9.. dat schiet natuurlijk niet op.. Maar ik heb me niet heel erg misdragen of zo, dus het komt vast wel weer goed morgen :)
June 2, 2011 om 06:37
Hier werd ik blij verrast vanochtend toen de weegschaal 57.8 aangaf. Hopen dat het niet alleen vocht is en de weegschaal zondag nog steeds zo blij is.

Het eten gaat hier ook wel erg goed moet ik zeggen.
June 2, 2011 om 07:18
59.4... tumtedum.. 4 ons te gaan voor zondag..
June 2, 2011 om 07:31
Nu op 74.1, dus min drie ons. :) Nog twee te gaan!

June 2, 2011 om 10:30
hoi hoi iedereen. Ik ben in 1 dag al 600 gram afgevallen dus ik heb het doel van dit topic al gehaald :jippie:
June 2, 2011 om 15:11
Neeeee, op het laatste moment naar de albert heijn gefietst en veel te veel slecht eten gehaald.. Wat ik in kcal naar binnen heb gewerkt is niks vergeleken met wat ik de laatste tijd juist heb laten staan, maar ik ben bang dat er morgen weer een bedroevend cijfer op de weegschaal staat (ook al is het alleen maar darminhoud en zo).. en dan verlies ik de motivatie :S
June 3, 2011 om 03:44
Jammer Rosa. Kun je niet gewoon niet wegen? Als je toch weet dat het maar een tijdelijke verhoging wordt en alleen maar demotiverend is?
We begaan allemaal wel eens zulke fouten. De fout is echt niet zo erg, als je maar de volgende dag vol goede moed begint waar je gebleven was. Het gaat om het eindresultaat, is het nu echt zo erg dat je dat een weekje later behaaald?
June 3, 2011 om 05:17
Ja, en de halve kilo is er af! :) Nu hopen dat er nog een of twee onsjes extra af zijn op zondag. Want ik wil heel graag mijn tussendoel over één week bereiken. En dat betekent dat er nog een kilo af moet.
Onbekend
June 3, 2011 om 05:29
Ook ik ben gister behoorlijk de mist in gegaan. Eerst 35 km gefietst, en daarna heerlijk Chinees eten gehaald. En toch, waarschijnlijk hadden we toch wel chinees gehaald, maar dan had ik de rest van de dag waarschijnlijk gerommeld, veel gezeten en nu kan ik toch trots zijn op mezelf omdat ik ook nog wat goeds heb gedaan.
Verder ga ik vandaag gewoon wat harder aan het werk in het huishouden, doe wat extra grote klussen, en pas het eetpatroon wat aan. Heb ik gister ondanks dat ik teveel chinees heb gegeten, toch een leuke heerlijke dag gehad, waarvan ik heb genoten.
Een positieve kijk werkt motiverend, en dat is wat we nodig hebben. We laten allemaal regelmatig een steek vallen, maar we pakken de draad weer op en gaan weer verder, dus Rosa kom op, afvallen is 2 stappen vooruit en 1 terug, meer moet je dan ook niet van jezelf vragen.
June 3, 2011 om 13:03
Ik heb besloten om mijn weegdag te verschuiven van zondag naar zaterdag. Zodat ik zaterdag af en toe iets extra kan nemen....
Geloof dat ik wel een goede week heb dus die dag korter kan ik wel hebben én denk dat ik mijn doel gehaald heb. Officieel weet ik het dus morgenochtend. :yougogirl:
June 4, 2011 om 04:03
Yep vandaag was dus mijn weegdag. 59.4 kg schoon aan de haak.
- 1 kg dus! Heb mijn doel bereikt.:aaioverbol:

Gaat me volgende week niet lukken maar eraf is eraf. Voor het eerst onder de 60!
June 4, 2011 om 06:17
Ik ga morgen mijn gewicht invoeren. Was vanmorgen ineens weer heel wat kwijt, terwijl ik gister nog aan de patat heb gezeten :s
Morgen maar kijken wat mijn gewicht dan doet.

En die patat was bewust hoor. Ik wil iedere week een keer lekker eten. Wou schrijven zondigen, maar eigenlijk is het verwennen en genieten. Zo! En dat kan ook heus wel. Ben juist van mening dat het je stofwisseling een enorme slinger geeft.
June 5, 2011 om 02:56
Gefeliciteerd Marjoj.
Het is mij ook gelukt: 57.7 dus precies -1.

Ben erg benieuwd of het de rest ook is gelukt?
June 5, 2011 om 03:30
Ik heb me een tijdje schandalig gedragen, dus ik verwachte al dat het hard kon gaan deze week (zal veel vocht zijn) maar ik ben flink wat kwijt.

Begon zondag op 85.8
vandaag 84.5

dus -1,3!

Maar de eerste week is altijd makkelijk, nu de 2e week nog. Ga weer een nieuw topic aanmaken. Doen jullie weer mee?

June 5, 2011 om 04:51
Ik ga er volgende week weer keihard voor.. Deze week is het niks geworden.. Start 59.5, vandaag 59.9 :S
June 6, 2011 om 01:09
Hallo,

Ik ben 0,9 kg kwijt, van 76,4 naar 75,5 kg.

Goed gedaan nachtvlindertje en iedereen succes voor de komende week !
Onbekend
June 7, 2011 om 15:55
Helaas, niets eraf, maar ook niets erbij. Deze week begonnen met een BBQ, maar vandaag ruim een half uur gelopen.
Ik zie het komende maandag wel
Wat frustrerend was: donderdag - 1 kg, vrijdag direct weer + 1kg en die is er niet meer afgegaan, pffff
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.